Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Prosím o kontrolu

#1 Příspěvek od Glad »

Ahoj, mám problém s psaním v chromu. Používám pouze Nod32 a Malwarebytes (příležitostně). Problém je když píšu v Messengeru na FB, napíšu první písmeno, kurzor skočí za něj a dál to píše normálně, věty pak vypadají např ěj sem (namísto měj se) nebo hojA (namísto ahoj).. problém mám ve svém chrome který používám primárně. FF to nedělá, anonymní režim v chrome taky ne (zdá se).

AdwCleaner našel PUP.Optional.Legacy

Děkuji za pomoc.

Logy v rar, jsou dlouhé
Přílohy
Logy.rar
logy
(31.69 KiB) Staženo 55 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Zkusíme vyčistit. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#3 Příspěvek od Glad »

vyčištěno

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.3.0.0
# -------------------------------
# Build: 04-04-2019
# Database: 2019-04-10.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 04-11-2019
# Duration: 00:00:02
# OS: Windows 10 Pro N
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

Deleted C:\Users\Glad\AppData\Roaming\Tencent

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1293 octets] - [11/04/2019 14:35:15]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#4 Příspěvek od Glad »

Zpozoroval jsem chování té chyby. Pokud chvíli počkám, minimalizuju celé okno třeba, tak první větu to pak píše normálně. Jakmile ji odešlu tak se ten problém jakoby "zapne" a od té chvíle to začne skákat. Hned po napsání prvního písmene kurzor skočí na začátek a dál to píše normálně. Je zvláštní že všude jinde je to v pořádku. Pouze v tom messengeru to takto skáče.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#5 Příspěvek od Rudy »

OK. Poprosím o nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#6 Příspěvek od Glad »

tady, děkuji
Přílohy
logy 2.rar
logy 2
(32.53 KiB) Staženo 55 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#7 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Glad\AppData\Local\Temp
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\Glad\Data aplikací:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Glad\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]

EmptyTemp:
Hosts:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#8 Příspěvek od Glad »

po skončení se pc restartoval, na ploše mám předchozí log, mám udělat nový scan?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#9 Příspěvek od Rudy »

Na ploše by měl být soubor fixlog.txt. Jeho obsah potřebuji vidět.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#10 Příspěvek od Glad »

pardon, hledal jsem jiny nazev. tady je.

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17.03.2019
Ran by Glad (11-04-2019 18:11:49) Run:1
Running from C:\Users\Glad\Desktop
Loaded Profiles: Glad (Available Profiles: Glad & Host)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Glad\AppData\Local\Temp
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\Users\Glad\Data aplikac�:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Glad\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]

EmptyTemp:
Hosts:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\Users\Glad\AppData\Local\Temp => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
"C:\Users\Glad\Data aplikac�" => ":00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7" ADS not found.
C:\Users\Glad\AppData\Roaming => ":00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7" ADS removed successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 10248192 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 131624823 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 122082551 B
Windows/system/drivers => 44873669 B
Edge => 16719007 B
Chrome => 479784752 B
Firefox => 429957326 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 10852 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
NetworkService => 0 B
Glad => 5978056 B
Host => 9208 B

RecycleBin => 181018 B
EmptyTemp: => 1.2 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 18:13:39 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#11 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#12 Příspěvek od Glad »

vypadá to že dobrý, Děkuji moc :)

Mohu poprosit ještě o info zda se dá někde dohledat původní hosts? V logu vidím moved. Měl jsem v něm dost přesměrování jelikož vytvářím weby na localhostech apod. Nenapadlo mě jej zálohovat, ale není problém jednotlivé řádky postupně dohledat. Ale ušetřilo by to práci. Děkuji.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#13 Příspěvek od Rudy »

Hosts z bezpečnostních důvodů resetujeme do defaultního nastavení. Ten původní je v logu Addition:
==================== Hosts content: ==========================

(If needed Hosts: directive could be included in the fixlist to reset Hosts.)

2017-09-29 15:45 - 2019-04-11 12:30 - 000001252 _____ C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

0.0.0.0 keystone.mwbsys.com
127.0.0.1 lmlicenses.wip4.adobe.com
127.0.0.1 lm.licenses.adobe.com
127.0.0.1 na1r.services.adobe.com
127.0.0.1 hlrcv.stage.adobe.com
127.0.0.1 practivate.adobe.com
127.0.0.1 activate.adobe.com
91.239.201.12 beabroskova.cz
91.239.201.12 www.beabroskova.cz
91.239.201.12 hubnuti-vyskov.cz
91.239.201.12 www.hubnuti-vyskov.cz
91.239.201.12 yogahouse.cz
91.239.201.12 www.yogahouse.cz
Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Glad
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 8
Registrován: 11 dub 2019 13:15

Re: Prosím o kontrolu

#14 Příspěvek od Glad »

Děkuji děkuji! Můžu ještě dotaz, co jsme to vlastně odstraňovali? jenom pokud to jde nějak ve zkratce, ať se zorientuji a jsem chytřejší :) Tohle čištění, a rozpoznávání špatných věcí mě hodně zajímá.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118268
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu

#15 Příspěvek od Rudy »

ADW odstranil 1x AdWare a přes FRST jsme dočišťovali víceméně zbytečnosti. Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět