Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Thinapp bootlader error

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Thinapp bootlader error

#1 Příspěvek od djmirente »

Ahojte

Dlhšiu dobu mám problém vyskakuje mi hláška:
Obrázek
Plus mi defender každý deň hádže do karantený súbory typu:Fuery.B!cl,Cloxer.D!cl

Tu je log z FRST
Přílohy
FRST.rar
(30.04 KiB) Staženo 63 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Máte nainstalovanou virtuálku a ta má problém se zevedením. Řešení zde: https://translate.google.com/translate? ... rev=search .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: Thinapp bootlader error

#3 Příspěvek od djmirente »

Rudy píše:Zdravím!
Máte nainstalovanou virtuálku a ta má problém se zevedením. Řešení zde: https://translate.google.com/translate? ... rev=search .
Problém je, že som si nie vedomý toho že by som inštaloval nejaký WMware jedine čo som naposledy inštaloval bol Hamachi. Ale skôr by ma zaujímali tie súbory, ktoré defender ukladá do karantény a stále po štarte windowsu sa objavujú.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#4 Příspěvek od Rudy »

OK, zkusíme PC vyčistit. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: Thinapp bootlader error

#5 Příspěvek od djmirente »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.6.0
# -------------------------------
# Build: 12-18-2018
# Database: 2019-01-07.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 01-08-2019
# Duration: 00:00:01
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 8
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|Web Companion
Deleted HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|Web Companion
Deleted HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BDF61FAE-9D19-40F0-8F34-688DEB334CA9}
Deleted HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main|Start Page
Deleted HKCU\Software\Lavasoft\Web Companion
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Lavasoft\Web Companion
Deleted HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

Deleted http://websearch.searchingissme.info/?unqvl=23

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1979 octets] - [08/01/2019 18:27:05]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#6 Příspěvek od Rudy »

OK. Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: Thinapp bootlader error

#7 Příspěvek od djmirente »

Pripájam nový frst log
Přílohy
frst.rar
(28.56 KiB) Staženo 64 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#8 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [601424 2018-07-07] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {a95ecd82-726a-11e6-9bd5-93b162a9a192} - "F:\autorun.exe" Launch.hta
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = hxxp://mystart.lenovo.com
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> DefaultScope {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
Task: {17ACE940-39C5-4899-92A3-F81511652928} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-09-19] (Google Inc.)
Task: {806718BB-2972-4288-9016-EE5F3C301848} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-09-19] (Google Inc.)
Task: {A21266AA-EC01-4F21-AE4C-6C7A5B7819ED} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {CDE98BF1-F921-4ADC-A5ED-3D427F65E081} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{710CA5B2-1A25-42B5-BF4A-E8FBEF00D5CD}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{76F4C08A-0B2C-4775-B9EB-E52B6FB2A309}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe No File
FirewallRules: [{6A32FCFC-0BB7-42C5-95BE-17541BFA75C6}] => (Allow) C:\Users\Miroslav Šušovica\Downloads\bin\BlackDesert32.exe No File
FirewallRules: [{DE7DD4A5-BF62-41EC-9338-A9408825A312}] => (Allow) C:\Users\Miroslav Šušovica\Downloads\bin64\BlackDesert64.exe No File
FirewallRules: [{01051A6A-68BA-406E-A35E-9470207CF1D7}] => (Allow) C:\Users\Miroslav Šušovica\Downloads\BlackDesert_Launcher.exe No File
FirewallRules: [{2B807704-BE9F-4EBF-9924-D53B7A37915E}] => (Allow) C:\Users\Miroslav Šušovica\Downloads\BlackDesert_Downloader.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{CB204E41-2CA0-4B16-831F-DA5926757020}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe] => (Allow) D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{46A3A4F9-73A4-4954-847D-FD6B1195A3E9}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe] => (Allow) D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{683D2F88-EC8D-4717-BA8D-1C235B165051}C:\users\miroslav šušovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe] => (Allow) C:\users\miroslav šušovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{74DDB53D-8E1B-4130-BCBA-AF147562D04D}C:\users\miroslav šušovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe] => (Allow) C:\users\miroslav šušovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: Thinapp bootlader error

#9 Příspěvek od djmirente »

Hotovo ale žial defender stále dáva tie súbory do karantény a teraz je tam aj jeden nový: Zpevdo.A


Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 09.01.2019
Ran by Miroslav Šušovica (09-01-2019 16:19:42) Run:1
Running from C:\Users\Miroslav Šušovica\Desktop
Loaded Profiles: Miroslav Šušovica (Available Profiles: Miroslav Šušovica)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [601424 2018-07-07] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {a95ecd82-726a-11e6-9bd5-93b162a9a192} - "F:\autorun.exe" Launch.hta
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = hxxp://mystart.lenovo.com
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> DefaultScope {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Miroslav �u�ovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
Task: {17ACE940-39C5-4899-92A3-F81511652928} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-09-19] (Google Inc.)
Task: {806718BB-2972-4288-9016-EE5F3C301848} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-09-19] (Google Inc.)
Task: {A21266AA-EC01-4F21-AE4C-6C7A5B7819ED} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {CDE98BF1-F921-4ADC-A5ED-3D427F65E081} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
FirewallRules: [TCP Query User{710CA5B2-1A25-42B5-BF4A-E8FBEF00D5CD}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{76F4C08A-0B2C-4775-B9EB-E52B6FB2A309}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe No File
FirewallRules: [{6A32FCFC-0BB7-42C5-95BE-17541BFA75C6}] => (Allow) C:\Users\Miroslav �u�ovica\Downloads\bin\BlackDesert32.exe No File
FirewallRules: [{DE7DD4A5-BF62-41EC-9338-A9408825A312}] => (Allow) C:\Users\Miroslav �u�ovica\Downloads\bin64\BlackDesert64.exe No File
FirewallRules: [{01051A6A-68BA-406E-A35E-9470207CF1D7}] => (Allow) C:\Users\Miroslav �u�ovica\Downloads\BlackDesert_Launcher.exe No File
FirewallRules: [{2B807704-BE9F-4EBF-9924-D53B7A37915E}] => (Allow) C:\Users\Miroslav �u�ovica\Downloads\BlackDesert_Downloader.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{CB204E41-2CA0-4B16-831F-DA5926757020}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe] => (Allow) D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{46A3A4F9-73A4-4954-847D-FD6B1195A3E9}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe] => (Allow) D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe No File
FirewallRules: [TCP Query User{683D2F88-EC8D-4717-BA8D-1C235B165051}C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe] => (Allow) C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe No File
FirewallRules: [UDP Query User{74DDB53D-8E1B-4130-BCBA-AF147562D04D}C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe] => (Allow) C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{a95ecd82-726a-11e6-9bd5-93b162a9a192} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{a95ecd82-726a-11e6-9bd5-93b162a9a192} => not found
"HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Secondary Start Pages" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} => not found
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"C:\Users\Miroslav �u�ovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat" => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{17ACE940-39C5-4899-92A3-F81511652928}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{17ACE940-39C5-4899-92A3-F81511652928}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{806718BB-2972-4288-9016-EE5F3C301848}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{806718BB-2972-4288-9016-EE5F3C301848}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A21266AA-EC01-4F21-AE4C-6C7A5B7819ED}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A21266AA-EC01-4F21-AE4C-6C7A5B7819ED}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{CDE98BF1-F921-4ADC-A5ED-3D427F65E081}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{CDE98BF1-F921-4ADC-A5ED-3D427F65E081}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager" => not found
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{710CA5B2-1A25-42B5-BF4A-E8FBEF00D5CD}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{76F4C08A-0B2C-4775-B9EB-E52B6FB2A309}C:\program files (x86)\magicplus\magicplus.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6A32FCFC-0BB7-42C5-95BE-17541BFA75C6}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{DE7DD4A5-BF62-41EC-9338-A9408825A312}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{01051A6A-68BA-406E-A35E-9470207CF1D7}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{2B807704-BE9F-4EBF-9924-D53B7A37915E}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{CB204E41-2CA0-4B16-831F-DA5926757020}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{46A3A4F9-73A4-4954-847D-FD6B1195A3E9}D:\program files (x86)\counter-strike global offensive\steam\steamapps\common\counter-strike global offensive\csgo.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{683D2F88-EC8D-4717-BA8D-1C235B165051}C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe" => not found
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{74DDB53D-8E1B-4130-BCBA-AF147562D04D}C:\users\miroslav �u�ovica\appdata\local\temp\rar$ex46.824\rmp.exe" => not found

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8151040 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 181148387 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 43365924 B
Windows/system/drivers => 1196586 B
Edge => 1443932 B
Chrome => 352414667 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 234524 B
NetworkService => 0 B
Miroslav Šušovica => 18137815 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 578 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 16:21:03 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#10 Příspěvek od Rudy »

OK. Udělějte sken AVPTool: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=29&t=58179 . Utilitu stáhněte, spusťte, nechte pracovat a po skončení akce smažte vše, co najde.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: Thinapp bootlader error

#11 Příspěvek od djmirente »

Hotovo vyzerá to tak, že všetko je ako má byť. Ďakujem

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118256
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Thinapp bootlader error

#12 Příspěvek od Rudy »

Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno