Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
seabees
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 18 dub 2013 20:14

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#31 Příspěvek od seabees »

Asi se mu to nelíbilo protože od provedení fixu se dvakrát restartoval pro závažnou chybu. Nebo tak to aspoň bylo na té chybové systémové hlášce. Dokonce si nejsem jistý jestli se ten fix dokončil celý nebo ho ten restart přerušil. Prosím o další instrukce. Děkuji
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version: 23.09.2018
Ran by Honzik (27-09-2018 17:10:51) Run:1
Running from C:\Documents and Settings\Honzik\Plocha
Loaded Profiles: Honzik (Available Profiles: Honzik)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [253816 2013-03-12] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004\...\Run: [GSplay.exe] => C:\Documents%20and%20Settings\Honzik\Local%20Settings\temp\Rar$EX00.891\GSplay.exe <==== ATTENTION
BHO: No Name -> {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} -> No File
BHO: No Name -> {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} -> No File
BHO: No Name -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> No File
BHO: No Name -> {E99421FB-68DD-40F0-B4AC-B7027CAE2F1A} -> No File
Toolbar: HKLM - No Name - {B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004 -> No Name - {B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273} - No File
Toolbar: HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004 -> No Name - {EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} - No File
S4 IntelIde; no ImagePath
U3 TlntSvr; no ImagePath
U3 asnnir20; no ImagePath
C:\Documents and Settings\Honzik\Local Settings\temp

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched" => removed successfully.
"HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GSplay.exe" => removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E99421FB-68DD-40F0-B4AC-B7027CAE2F1A}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{E99421FB-68DD-40F0-B4AC-B7027CAE2F1A} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9421DD08-935F-4701-A9CA-22DF90AC4EA6} => not found
"HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B71B15CF-3093-459C-B764-AEB2486F2273} => not found
"HKU\S-1-5-21-789336058-1202660629-725345543-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D}" => removed successfully.
HKLM\Software\Classes\CLSID\{EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} => not found
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\IntelIde" => removed successfully.
IntelIde => service removed successfully.
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\TlntSvr" => removed successfully.
TlntSvr => service removed successfully.
asnnir20 => service not found.
C:\Documents and Settings\Honzik\Local Settings\temp => moved successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 9678 B
DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache => 141613 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 28269 B
Windows/system/dllcache/drivers => 57208954 B
Edge => 0 B
Chrome => 94694219 B

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#32 Příspěvek od Rudy »

Je možné, že oper. systém má nějaký problém. Nicméně bylo smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

seabees
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 18 dub 2013 20:14

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#33 Příspěvek od seabees »

asi to je lepší. Chodí to trošku rychleji cca o 60% jen to třeba zlobí když mám puštěné YT a do toho otevřu další okno tak slyším jak se začně přehrávání sekat. Nebo když se koukám přímo na video v YT a zahýbu myší tak se zasekává přehrávání. Nezdá se mi ž eto ty byl tak starý hardwarově počítač aby nezvládl přehrávání něčeho na webu

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#34 Příspěvek od Rudy »

Zkuste defragmentovat disk.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

seabees
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 18 dub 2013 20:14

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#35 Příspěvek od seabees »

zdefragmentováno, udělal jsem i scandisk, explorer umřel úplně, tam čekám na načtení deset minut a pak to vzdávám. Chrome mi shazuje celý systém a restartuje pc s tím že se vyskytla chyba systému. Firefox načítá delší dobu ale jedinný něco otevře. :?:

seabees
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 59
Registrován: 18 dub 2013 20:14

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#36 Příspěvek od seabees »

trošku mi přijde že hodně záleží na tom v jakém postavení je Luna vůči Saturnu protože dneska běhá chrome úplně normálně a zatím ani jeden samovolný restart?
Máte ještě nějaký tip co s tím. Btw. dřív jsem tu měl Avast free ale nevím jestli už nepodporují XP nebo už to nikdo nedělá free. Poradíte mi co sem stáhnout aby to bylo alespoň trochu chráněné?
Jinak Děkuji za doposavadní pomoc

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu, zlobí webové prohlížeče

#37 Příspěvek od Rudy »

Můžete zkusit některou starší verzi: http://www.oldversion.com/windows/avast-free-antivirus/ . Opravu systému můžete zkusit, máte li bod obnovení, nebo pomocí WindowsRepair: http://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni/ ... ws-repair/ . Ten by měl na XP fungovat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět