Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Pomalý nový notebook

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalý nový notebook

#16 Příspěvek od Rudy »

Tak je zkusíme vyčistit. Spusťte postupně tyto utility:

1. Stahnete Zoek.exe http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;




Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... al-tool/?g
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Pomalý nový notebook

#17 Příspěvek od zdenek6041 »

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by BiMbo on 26.07.2018 at 22:22:00,66.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\bimbo\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

26.07.2018 22:26:31 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\Users\defaultuser1\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\defaultuser1\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-2380120402-2311205823-3000429419-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D9BF123F-F252-4455-982B-82D44C16D60B} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D9BF123F-F252-4455-982B-82D44C16D60B} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{D9BF123F-F252-4455-982B-82D44C16D60B} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\ProductData deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\bimbo\AppData\Local\MSGBOX.EXE deleted
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software\APM\kv_pam.db" not deleted
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software" not deleted
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software\APM" not deleted
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software\Avast" not deleted
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software\Avast\Bodyguard" not deleted

==== Orphaned Tasks deleted from Registry ======================

GoogleUpdateTaskMachineCore deleted
GoogleUpdateTaskMachineUA deleted

==== Firefox XPI-files found: ======================

- Avast Online Security - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF\wrc@avast.com.xpi

==== Chromium Look ======================

Seznam doplněk - Email - bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig
Seznam doplněk - Esko- - bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blmojkbhnkkphngknkmgccmlenfaelkd
Seznam doplněk - Esko - bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak
Chrome Media Router - bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... TR&pc=HCTE
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... TR&pc=HCTE

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache Emptied Successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\bimbo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=57 folders=64 59327429 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\bimbo\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\defaultuser1\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\bimbo\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software\APM\kv_pam.db" not found
"C:\Users\bimbo\AppData\Local\AVAST Software" not found

==== EOF on 26.07.2018 at 23:55:48,35 ======================

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Pomalý nový notebook

#18 Příspěvek od zdenek6041 »

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by BiMbo (Administrator) on 27.07.2018 at 0:02:49,42
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 1

Successfully deleted: C:\WINDOWS\system32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (BiMbo) (Task)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 27.07.2018 at 0:09:10,01
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Pomalý nový notebook

#19 Příspěvek od zdenek6041 »

Tak nevím, stále je spuštění prohlížeče a načítání stránek dlouhý.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalý nový notebook

#20 Příspěvek od Rudy »

Ještě můžeme zkusit jeho přeinstalaci. Chrome zazálohujte pomocí ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ a odinstalujte vč. jeho profilu (podadresáře chrome v c:\users\BiMbo\appdata\local, c:\users\BiMbo\appdata\roaming, c:\users\BiMbo\data aplikací, c:\users\BiMbo\local settings a v c:\program data musí být smazány). Potom znovu nainstalujte Chrome a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Pomalý nový notebook

#21 Příspěvek od zdenek6041 »

chrome jsem odinstaloval a znovu nainstaloval. Pořád je pomalý.
Nevím, nenapadá Vás ještě něco, čím by to mohlo být, že načítá tak pomalu.
U Edge je to to samé, také načítá pomalu.

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15216
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Pomalý nový notebook

#22 Příspěvek od JaRon »

ja len na okamih:
skus http://www.dsl.cz/mereni-rychlosti
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Pomalý nový notebook

#23 Příspěvek od zdenek6041 »

Rychlostí to nebude. Download 14.4 Mb/s, upload 3.6 Mb/s.
Mam doma ještě stolní pc a ještě jeden notebook, na obou chrome i edge běhá perfektně.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalý nový notebook

#24 Příspěvek od Rudy »

zdenek6041 píše:chrome jsem odinstaloval a znovu nainstaloval. Pořád je pomalý.
Nevím, nenapadá Vás ještě něco, čím by to mohlo být, že načítá tak pomalu.
U Edge je to to samé, také načítá pomalu.
Edge normálně odinstalujte a nainstalujte. Teď už nezbude, než obnova systému k datu, kdy lprektně fungoval. Problém může být v systému, ne to dělá něktará předchozí aktualizace.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět