Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Doménové windows se nenabootují

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Doménové windows se nenabootují

#1 Příspěvek od funkymusic »

Zdravím kolegové! Prosím Vás o pomoc.
Pracuji jako učitel informatiky na jedné menší škole a momentálně mám velký problém. Z ničeho nic mi přestali bootovat všechny počítače, které jsou napojené do domény. Problém je ten, že se nedostanu ani do safe modu na žádném z těchto počítačů. Počítače přestali fungovat všechny v jeden čas, nedoménové PC fungují bez problémů. Domnívám se tedy, že byl nějak napaden server, dokázali byste mi poradit, jak postupovat? Třeba je to jen nějaká blbost..

Díky moc!

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#2 Příspěvek od funkymusic »

UPDATE: Po zobrazení loga windows se zobrazí modrá smrt a tato chybová hláška:
STOP: C0000135 The program can't start because %hs is missing. Try resintalling the program

Plus dokládám FRST log z jednoho z napadených počítačů - je to provedeno pomocí příkazového řádku a instalačního CD, takže bohužel bez addition. Kdyby bylo potřeba, zkusim dodat.
Díky

Zde log:
Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x64) Version: 06.06.2018 01
Ran by SYSTEM on MININT-KCOUFN7 (15-06-2018 09:18:21)
Running from e:\
Platform: Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64) Language: Čeština (Česká republika)
Internet Explorer Version 11
Boot Mode: Recovery
Default: ControlSet001
ATTENTION!:=====> If the system is bootable FRST must be run from normal or Safe mode to create a complete log.

Tutorial for Farbar Recovery Scan Tool: http://www.geekstogo.com/forum/topic/33 ... scan-tool/

==================== Registry (Whitelisted) ===========================

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed. The file will not be moved.)

HKLM\...\Run: [AVGUI.exe] => C:\Program Files\AVG\Antivirus\AvLaunch.exe [291568 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
Winlogon\Notify\igfxcui: C:\Windows\system32\igfxdev.dll (Intel Corporation)
HKU\Default\...\Run: [Sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun
HKU\Default User\...\Run: [Sidebar] => %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun
Lsa: [Notification Packages] scecli C:\Program Files\ThinkPad\Bluetooth Software\BtwProximityCP.dll
BootExecute: autocheck autochk * autopart.exe

==================== Services (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

S4 Atheros Bt&Wlan Coex Agent; C:\Program Files (x86)\Dell Wireless\Ath_CoexAgent.exe [135168 2011-02-16] (Atheros)
S2 AVG Antivirus; C:\Program Files\AVG\Antivirus\AVGSvc.exe [318328 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S2 AVG Firewall; C:\Program Files\AVG\Antivirus\afwServ.exe [430032 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S2 avgAdminClient; C:\Program Files\AVG\Antivirus\avgAdminClientServicex.exe [79632 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S3 avgbIDSAgent; C:\Program Files\AVG\Antivirus\x64\aswidsagenta.exe [7670672 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S4 LPlatSvc; C:\Windows\system32\LPlatSvc.exe [774736 2017-09-05] (Lenovo.)
S3 WinDefend; C:\Program Files\Windows Defender\mpsvc.dll [1011712 2013-05-27] (Microsoft Corporation)
S4 AMD FUEL Service; C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\Fuel.Service.exe /launchService [X]

===================== Drivers (Whitelisted) ======================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

S1 avgArPot; C:\Windows\System32\drivers\avgArPot.sys [189032 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgbdisk; C:\Windows\System32\drivers\avgbdiska.sys [166064 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgbidsdriver; C:\Windows\System32\drivers\avgbidsdrivera.sys [220600 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S0 avgbidsh; C:\Windows\System32\drivers\avgbidsha.sys [192536 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S0 avgblog; C:\Windows\System32\drivers\avgbloga.sys [336848 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S0 avgbuniv; C:\Windows\System32\drivers\avgbuniva.sys [50776 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S3 avgHwid; C:\Windows\System32\drivers\avgHwid.sys [39352 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S2 avgMonFlt; C:\Windows\System32\drivers\avgMonFlt.sys [151504 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S3 avgNetNd6; C:\Windows\System32\DRIVERS\avgNetNd6.sys [29944 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgNetSec; C:\Windows\System32\drivers\avgNetSec.sys [632640 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgRdr; C:\Windows\System32\drivers\avgRdr2.sys [103744 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S0 avgRvrt; C:\Windows\System32\drivers\avgRvrt.sys [78352 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgSnx; C:\Windows\System32\drivers\avgSnx.sys [1020112 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S1 avgSP; C:\Windows\System32\drivers\avgSP.sys [452904 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S2 avgStm; C:\Windows\System32\drivers\avgStm.sys [198368 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S0 avgVmm; C:\Windows\System32\drivers\avgVmm.sys [373944 2018-06-13] (AVG Technologies CZ, s.r.o.)
S2 AODDriver4.2; \??\C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Fuel\amd64\AODDriver2.sys [X]
S4 Avgfwfd; system32\DRIVERS\avgfwd6a.sys [X]
S4 Avgmfx64; system32\DRIVERS\avgmfx64.sys [X]
S4 Avgrkx64; system32\DRIVERS\avgrkx64.sys [X]
S4 Avgtdia; system32\DRIVERS\avgtdia.sys [X]

==================== NetSvcs (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)


==================== One Month Created files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2018-06-15 09:18 - 2018-06-15 09:18 - 000000000 ____D C:\FRST
2018-06-13 12:15 - 2018-06-13 12:10 - 000166064 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgbdiska.sys
2018-06-13 12:12 - 2018-06-13 12:12 - 000001836 _____ C:\Users\Public\Desktop\AVG Business Security.lnk
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:11 - 000003904 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Antivirus Emergency Update
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:11 - 000000000 ____D C:\Windows\System32\Tasks\AVG
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000452904 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgSP.sys
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000373944 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgVmm.sys
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000198368 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgStm.sys
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000151504 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgMonFlt.sys
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000078352 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgRvrt.sys
2018-06-13 12:11 - 2018-06-13 12:10 - 000039352 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgHwid.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 001020112 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgSnx.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000632640 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgNetSec.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000377584 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\avgBoot.exe
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000336848 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgbloga.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000220600 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgbidsdrivera.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000192536 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgbidsha.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000189032 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgArPot.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000166064 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\aswaa871ddcfe3da598.tmp
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000103744 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgRdr2.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000050776 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgbuniva.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000029944 _____ (AVG Technologies CZ, s.r.o.) C:\Windows\System32\Drivers\avgNetNd6.sys
2018-06-13 12:10 - 2018-06-13 12:10 - 000000000 ____D C:\Program Files\Common Files\AVG
2018-06-13 12:09 - 2018-06-13 12:09 - 000000000 ____D C:\Program Files\AVG
2018-06-13 12:08 - 2018-06-13 12:13 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Roaming\AVG
2018-06-13 11:19 - 2018-06-13 11:19 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Roaming\Macromedia
2018-06-13 11:18 - 2018-06-13 11:18 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\LocalLow\Mozilla
2018-06-13 11:18 - 2018-06-13 11:18 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Local\Mozilla
2018-06-13 11:09 - 2018-06-13 11:09 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Local\CEF
2018-06-13 11:09 - 2018-06-13 11:09 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Local\Avg
2018-06-13 11:08 - 2018-06-14 08:53 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Local\Google
2018-05-18 10:11 - 2018-05-18 10:11 - 000003386 _____ C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
2018-05-18 10:11 - 2018-05-18 10:11 - 000003258 _____ C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore

==================== One Month Modified files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2018-06-14 08:53 - 2016-09-13 09:56 - 000786432 ____H C:\Users\mudrc\NTUSER.MAN
2018-06-14 07:34 - 2016-08-24 08:44 - 000002186 _____ C:\Users\Public\Desktop\Google Chrome.lnk
2018-06-14 07:25 - 2011-04-12 09:34 - 000671742 _____ C:\Windows\System32\perfh005.dat
2018-06-14 07:25 - 2011-04-12 09:34 - 000142306 _____ C:\Windows\System32\perfc005.dat
2018-06-14 07:25 - 2009-07-14 06:13 - 001590850 _____ C:\Windows\System32\PerfStringBackup.INI
2018-06-14 07:25 - 2009-07-14 04:20 - 000000000 ____D C:\Windows\inf
2018-06-14 07:22 - 2016-08-24 13:34 - 000000104 _____ C:\Windows\System32\config\netlogon.ftl
2018-06-13 12:14 - 2016-08-24 09:40 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\AVG
2018-06-13 12:14 - 2016-08-24 08:23 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Avg
2018-06-13 12:13 - 2016-08-24 09:41 - 000000000 ___HD C:\$AVG
2018-06-13 12:13 - 2016-08-24 08:24 - 000000000 ____D C:\ProgramData\MFAData
2018-06-13 12:07 - 2009-07-14 04:20 - 000000000 ____D C:\Windows\rescache
2018-06-13 11:19 - 2009-07-14 05:45 - 000058288 ____H C:\Windows\System32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-1.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
2018-06-13 11:19 - 2009-07-14 05:45 - 000058288 ____H C:\Windows\System32\7B296FB0-376B-497e-B012-9C450E1B7327-5P-0.C7483456-A289-439d-8115-601632D005A0
2018-06-13 11:18 - 2016-10-11 08:17 - 000000000 ____D C:\Users\mudrc\AppData\Roaming\Mozilla
2018-06-13 11:07 - 2016-09-13 09:56 - 000000000 ____D C:\users\mudrc
2018-06-13 11:06 - 2009-07-14 06:08 - 000000006 ____H C:\Windows\Tasks\SA.DAT
2018-05-17 13:55 - 2016-08-24 09:28 - 000004476 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task

==================== Known DLLs (Whitelisted) =========================


==================== Bamital & volsnap ======================

(There is no automatic fix for files that do not pass verification.)

C:\Windows\System32\winlogon.exe
[2018-03-07 16:22] - [2018-01-01 02:50] - 000455680 _____ (Microsoft Corporation) 11D6A262B617130F7C16E308C12E0D41

C:\Windows\System32\wininit.exe => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\wininit.exe => MD5 is legit
C:\Windows\explorer.exe => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\explorer.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\svchost.exe => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\services.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\User32.dll => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\User32.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\userinit.exe => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\userinit.exe => MD5 is legit
C:\Windows\System32\rpcss.dll
[2018-03-07 16:22] - [2018-01-01 03:18] - 000512000 _____ (Microsoft Corporation) BA6C9EE518A11DA4AD061B223EBED3D3

C:\Windows\System32\dnsapi.dll => MD5 is legit
C:\Windows\SysWOW64\dnsapi.dll => MD5 is legit
C:\Windows\System32\Drivers\volsnap.sys => MD5 is legit

==================== Association (Whitelisted) =============


==================== Restore Points =========================


==================== Memory info ===========================

Percentage of memory in use: 19%
Total physical RAM: 3979.23 MB
Available physical RAM: 3220.45 MB
Total Virtual: 3977.43 MB
Available Virtual: 3263.75 MB

==================== Drives ================================

Drive c: (WIN) (Fixed) (Total:149.05 GB) (Free:98.92 GB) NTFS ==>[system with boot components (obtained from drive)]
Drive d: (GSP1RMCPRXFREO_CS_DVD) (CDROM) (Total:2.97 GB) (Free:0 GB) UDF
Drive e: (Zákravský) (Fixed) (Total:931.51 GB) (Free:639.95 GB) NTFS
Drive x: (Boot) (Fixed) (Total:0.03 GB) (Free:0.03 GB) NTFS


==================== MBR & Partition Table ==================

========================================================
Disk: 0 (MBR Code: Windows 7/8/10) (Size: 298.1 GB) (Disk ID: E2BC0A16)
Partition 1: (Active) - (Size=149 GB) - (Type=07 NTFS)

========================================================
Disk: 1 (MBR Code: Windows 7/8/10) (Size: 931.5 GB) (Disk ID: 93080E91)
Partition 1: (Active) - (Size=931.5 GB) - (Type=07 NTFS)

LastRegBack: 2018-06-07 07:35

==================== End of FRST.txt ============================

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15214
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Doménové windows se nenabootují

#3 Příspěvek od JaRon »

ahoj,
nemyslim, ze je toto virovy problem ,,,
Pozri na domenovom serveri, ci su tam nejake hlasky prip. skontroluj sietovy prvok - router, switch ci zije ? :)
Nepoznam topologiu Vasej siete, takze tazko sa vyjadrit konkretne
+
v minulosti toto "dokazal" aj AVG antivirus :evil:
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#4 Příspěvek od funkymusic »

AVG se na těch počítačích nachází.. Síť jsem kontroloval, zdá se všechno při starém...

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15214
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Doménové windows se nenabootují

#5 Příspěvek od JaRon »

Nuz skus na jednom PC obnovenie systemu cez rstrui
Ak nepomoze skus odinstalovat AVG tiez na jednom kuse
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#6 Příspěvek od funkymusic »

Rstrui nejde..
Jak odinstaluju program, když se nenabootuju ani do safe modu?
Díky

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15214
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Doménové windows se nenabootují

#7 Příspěvek od JaRon »

v minulom zamestnani som mal o.i. na starosti ucebne a mal som pre takyto pripad pripraveny image
a nebol problem naklonovat pocitace ,,,
asi Ti neporadim, tych moznosti preco to nefunguje je vela - od servera, cez siet, az po samotne pocitace
a tam to mohlo sposobit AVG, zla aktualizacia, sabotaz apod.
zavirenie sa vylucit neda, ale tomu davam tak 3% ,,,
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#8 Příspěvek od funkymusic »

Tady je to takhle, že se studenti přihlašují do jednoho společného síťového profilu, data se po odhlášení smažou. A přijde mi divny, že to napadlo tak 90% počitačů, těch zbylejch 10% normálně funguje... Takže si myslim, že to servrem nebude... Přijde mi to, jak kdyby někdo přitáhl nějakej humus, kterej se roznesl jen na počítače, který byli v tu chvili puštěný... Ale nerozumim, proč se nedostanu ani do nouzáku...

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15214
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: Doménové windows se nenabootují

#9 Příspěvek od JaRon »

vidim moznosti:
1. prihlasit sa do domeny pod inym uctom > admin
2. prihlásenie do skupiny - nie domeny
ak su obe moznosti nedostupne, len reinstall
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

Uživatelský avatar
stell
VIP
VIP
Příspěvky: 5175
Registrován: 09 pro 2007 09:27
Bydliště: SK-REVUCA
Kontaktovat uživatele:

Re: Doménové windows se nenabootují

#10 Příspěvek od stell »

zdravim
Modra smrt a hlaska V podstate uvadza, ze system ma pri spusteni problém spustit urcity typ programu.
Cize dalo by sa predpokladat ze to sposobuje urcity program v RUN.
podla mojho nazoru vsetky spominane pocitace su napadnute, a doslo k modifikacii registri.
Skusit zadat prikaz REGEDIT, a vlozit sem vypis, z tychto klucov.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Session Manager\SubSystems
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Control\Session Manager\SubSystems
Dôležité informácie.
NEŠLAPE Vám počítač?
Je zavirovaný? Šlape pomalu? Nefunguje program? Problém s instalací?
Využíjte služby vzdálené pomoci!
Obrázek
e-mail: stell(zavináč)forum.viry.cz
Thanks! Vďaka!

Obrázek

caRrrnifex.
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 236
Registrován: 31 črc 2008 20:21

Re: Doménové windows se nenabootují

#11 Příspěvek od caRrrnifex. »

<<< omluva za vstup >>>

zdravím :)

nedostupnost doménového řadiče nesouvisí s BSOD při startu klientských pc, jeden z postižených pc spusťte pomocí instalačního DVD Windows, pokud byly na pc vytvářeny body obnovy, zkuste ho vrátit do předchozího stavu, viz postup (bod Obnovení systému)

pokud by nebylo možné pc obnovit, spusťte znovu pc z instalačního disku a z postiženého pc sem prosím vložte soubor: C:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

(promiň Stell, psal jsem to současně :) )

Uživatelský avatar
stell
VIP
VIP
Příspěvky: 5175
Registrován: 09 pro 2007 09:27
Bydliště: SK-REVUCA
Kontaktovat uživatele:

Re: Doménové windows se nenabootují

#12 Příspěvek od stell »

v pohode, aj tak sa da, :thumbsup:
aj tak. ja by som to opravoval cez frst, ako vidno z logu frst je tam zaloha registri LastRegBack: 2018-06-07 07:35
cize vytvorit fixlist,
start::
LastRegBack: 2018-06-07 07:35
End::

polozit fixlist tam kde je frst, spustit a klik fix, pc musi nabehnut.
plati pouze pre tento pocitac. :James008:
Dôležité informácie.
NEŠLAPE Vám počítač?
Je zavirovaný? Šlape pomalu? Nefunguje program? Problém s instalací?
Využíjte služby vzdálené pomoci!
Obrázek
e-mail: stell(zavináč)forum.viry.cz
Thanks! Vďaka!

Obrázek

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#13 Příspěvek od funkymusic »

Zdravím kolegové a omlouvám se za zdržení, byl konec roku, tak nebyl čas to řešit.
Každopádně jsem provedl fix přes FRST, žádná změna... Stále stejný problém, přidávám log.
Došel jsem k novému poznatku: vytvořil jsem si z jednoho z mála počítačů, co ještě fungoval obraz, který jsem nahrál na nefunkční stroje. Start se povedl v pořádku, počítač chvíli chodil a po nějakém čase (2 hodiny?) se opět objevila stejná chyba, takže zase nejdou pustit. Nejsem si vědom, že by se tak stalo po nějaké specifické akci (například instalace nějakého softwaru). Nutno dodat, že všechny počítače nejsou stejného výrobce (máme hlavně dell a lenovo), takže v driveru problém nebude...
Co dalšího byste navrhovali? Začíná mě to vážně... :x

Fixlog:
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 06.06.2018 01
Ran by SYSTEM (09-07-2018 15:59:16) Run:1
Running from e:\
Boot Mode: Recovery
==============================================

fixlist content:
*****************
LastRegBack: 2018-06-07 07:35

*****************

DEFAULT => copied successfully to System32\config\HiveBackup
DEFAULT => restored successfully from registry back up
SAM => copied successfully to System32\config\HiveBackup
SAM => restored successfully from registry back up
SECURITY => copied successfully to System32\config\HiveBackup
SECURITY => restored successfully from registry back up
SOFTWARE => copied successfully to System32\config\HiveBackup
SOFTWARE => restored successfully from registry back up
SYSTEM => copied successfully to System32\config\HiveBackup
SYSTEM => restored successfully from registry back up

==== End of Fixlog 15:59:23 ====

Zde obsah srtrail
Diagnostika nástroje Oprava spouštění systému a protokol opravy
---------------------------
Čas posledního úspěšného spuštění: ‎13.‎6.‎2018 10:06:10 (GMT)
Počet pokusů o opravu: 4

Podrobnosti relace
---------------------------
Systémový disk = \Device\Harddisk0
Systémový adresář = C:\Windows
Spuštění automatické kontroly = 0
Počet hlavních příčin potíží = 0

Proveden test:
---------------------------
Název: Zkontrolovat aktualizace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test systémového disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnóza chyb disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 109 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test metadat disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 63 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test cílového operačního systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 452 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola obsahu svazku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 218 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika správce spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 16 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Obecná chyba Správce spouštění 0xc000000f

Obecná chyba Správce spouštění 0xc000000f

Obecná chyba Správce spouštění 0xc000000f

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu událostí
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 156 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola vnitřního stavu
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 31 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test stavu spuštění
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola stavu instalace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 1139 ms

---------------------------
---------------------------
Podrobnosti relace
---------------------------
Systémový disk = \Device\Harddisk0
Systémový adresář = C:\Windows
Spuštění automatické kontroly = 0
Počet hlavních příčin potíží = 0

Proveden test:
---------------------------
Název: Zkontrolovat aktualizace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test systémového disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnóza chyb disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 110 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test metadat disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 62 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test cílového operačního systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 421 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola obsahu svazku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 219 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika správce spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 31 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu událostí
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 125 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola vnitřního stavu
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 46 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test stavu spuštění
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola stavu instalace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 812 ms

---------------------------
---------------------------
Podrobnosti relace
---------------------------
Systémový disk = \Device\Harddisk0
Systémový adresář = C:\Windows
Spuštění automatické kontroly = 0
Počet hlavních příčin potíží = 1

Proveden test:
---------------------------
Název: Zkontrolovat aktualizace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test systémového disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnóza chyb disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 109 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test metadat disku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 62 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test cílového operačního systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 515 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola obsahu svazku
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 343 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika správce spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 16 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu spuštění systému
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu událostí
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 125 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola vnitřního stavu
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 46 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test stavu spuštění
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Kontrola stavu instalace
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 890 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test podregistrů registru
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 4212 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnostika protokolu spuštění systému Windows
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Analýza kontroly chyb
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 1872 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Test řízení přístupu
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 9687 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: File system test (chkdsk)
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 49921 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnóza protokolu instalace softwaru
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Proveden test:
---------------------------
Název: Diagnóza nezabezpečeného připojení
Výsledek: Operace byla úspěšně dokončena. Kód chyby = 0x0
Doba trvání = 0 ms

Zjištěná hlavní příčina:
---------------------------
Problém může být způsoben nezadanými změnami konfigurace s

DÍKY MOC!

funkymusic
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 402
Registrován: 07 pro 2004 15:16

Re: Doménové windows se nenabootují

#14 Příspěvek od funkymusic »

Jo bod obnovení bohužel nejde...

UPDATE: Na funkčním počitači (jednom z mála posledních :), se mi povedlo nasimulovat, kdy to spadne. Restartoval jsem PC a chtěl spustit safemode s přikazovym řadkem --> načítali se ovladače, zaseklo se na ovladači avgněco.sys, hodilo BSOD. Poté se pc restartovalo a normálně nabootovalo do normálního módu. Odinstaloval jsem tedy AVG, restartoval počítač a chtěl znovu nabootovat do safemodu s řádkem --> zastavilo se na classpnp.sys, hodilo BSOD a teď už vůbec nenabootuju nikam. Třeba to pomůže, ja už fakt nevim :boxed:

caRrrnifex.
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 236
Registrován: 31 črc 2008 20:21

Re: Doménové windows se nenabootují

#15 Příspěvek od caRrrnifex. »

netřeba se omlouvat, času je holt málo :) snad se kolegové nebudou zlobit, když požádám o další postup

1. všechny následující kroky prosím provádějte na stejném pc, ať v tom není guláš :) třeba použijte poslední "umrtvené" pc, kde předpokládám byla původní funkční instalace Windows 7, pc nebyl obnovený pomocí obrazu z jiného pc
2. odpojte od pc všechny externí zařízení, nechte připojenou pouze klávesnici, myš
3. zapněte pc --> přerušovaně mačkejte klávesu F8, ať se dostanete do rozšířené nabídky spuštění Windows 7 --> zvolte a potvrďte možnost "Poslední známá funkční konfigurace (pokročilé)" --> podařilo se pc spustit?
4. pokud předchozí krok nezabral, znovu pc restartujte --> pomocí kl. F8 znovu vyvolejte spouštěcí nabídku --> zvolte a potvrďte možnost "Zakázat automatické restartování při selhání systému" --> po BSOD vyfoťte, případně opište a vložte zde informace z obrazovky
5. znovu pc restartujte --> pomocí kl. F8 vyvolejte spouštěcí nabídku --> zvolte a potvrďte možnost "Povolit protokolování spuštění" --> dojde k neúspěšnému spuštění os, po kterém pc nastartujte z instalačního DVD Windows 7 --> na pevném disku vyhledejte a zkopírujte zde soubor: C:\Windows\Ntbtlog.txt
6. zkopírujte a vložte zde prosím adresář c:\Windows\Minidump
7. když máte pc spuštěno pomocí instalačního DVD Windows 7, spusťte si Příkazový řádek --> vložte postupně následující příkazy:
bcdedit >> %temp%\bcdedit.txt
notepad %temp%\bcdedit.txt (obsah souboru zde prosím vložte)

bcdedit /enum all /v >> %temp%\bcdedit2.txt
notepad %temp%\bcdedit2.txt (obsah souboru zde prosím vložte)

Odpovědět