Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosím o kontrolu - děkuji.

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#16 Příspěvek od keramocis »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version: 14.03.2018
Ran by Admin (16-03-2018 15:03:43) Run:1
Running from C:\Users\Admin\Desktop
Loaded Profiles: Admin (Available Profiles: Admin & 2)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Select a coupon.lnk [2017-03-07]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com [not found]
CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxps://www.bazos.cz/favicon.ico
S4 IUFileFilter; \??\C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\drivers\win10_x86\IUFileFilter.sys [X]
2018-03-15 22:08 - 2018-03-15 22:08 - 000112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Admin\Downloads\Nepotvrzeno 503617.crdownload
2018-03-08 18:30 - 2018-03-08 18:30 - 000000000 ____D C:\Users\2\AppData\Roaming\IObit
2018-03-15 22:51 - 2017-02-15 15:57 - 000000000 ____D C:\Users\Admin\AppData\Roaming\IObit
2018-03-15 22:51 - 2017-02-15 15:57 - 000000000 ____D C:\Users\Admin\AppData\LocalLow\IObit
2018-03-15 22:51 - 2017-02-15 15:57 - 000000000 ____D C:\ProgramData\IObit
2018-03-15 20:46 - 2017-02-15 15:57 - 000000000 ____D C:\Program Files\IObit
2018-03-15 17:46 - 2017-02-15 16:00 - 000000000 ____D C:\Program Files\Common Files\IObit

ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
ContextMenuHandlers5_S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\17.3.7294.0108\FileSyncShell.dll -> No File
Task: {48C837F1-8641-434B-9FFF-8C877C6A1AFF} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Admin) => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\5.2.0\DriverBooster.exe
Task: {623861E5-A91C-4522-AB42-C2C6EA83F632} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Admin => C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Admin.job => C:\Program Files\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:B755D674 [136]
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\facebook.com -> hxxps://staticxx.facebook.com
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\facebook.net -> hxxps://connect.facebook.net
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\fbcdn.net -> hxxps://static.xx.fbcdn.net
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\google-analytics.com -> hxxps://www.google-analytics.com
IE trusted site: HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\paragon-software.com -> hxxps://bo4-fe.paragon-software.com
HKLM\...\StartupApproved\StartupFolder: => "Select a coupon.lnk"
HKLM\...\StartupApproved\Run: => "FreeAgentTheaterTrayIcon"
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\...\StartupApproved\Run: => "T-Mobile CManager"

C:\Program Files\IObit
C:\Program Files\Common Files\IObit
C:\ProgramData\IObit
C:\ProgramData\ProductData
C:\Users\2\AppData\Roaming\IObit
C:\Users\2\AppData\LocalLow\IObit
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\IObit
C:\Users\Admin\AppData\LocalLow\IObit
C:\Users\Default\AppData\Roaming\IObit
C:\Users\Default\AppData\LocalLow\IObit
C:\Users\DefaultUser\AppData\Roaming\IObit
C:\Users\DefaultUser\AppData\LocalLow\IObit
C:\Users\All Users\IObit
C:\Windows\IObit
C:\Windows\Tasks\ImCleanDisabled

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Select a coupon.lnk => moved successfully
C:\Program Files\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com => path removed successfully.
"Chrome DefaultSearchURL" => removed successfully.
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\IUFileFilter" => removed successfully.
IUFileFilter => service removed successfully.
C:\Users\Admin\Downloads\Nepotvrzeno 503617.crdownload => moved successfully
C:\Users\2\AppData\Roaming\IObit => moved successfully
C:\Users\Admin\AppData\Roaming\IObit => moved successfully
C:\Users\Admin\AppData\LocalLow\IObit => moved successfully
C:\ProgramData\IObit => moved successfully
C:\Program Files\IObit => moved successfully
C:\Program Files\Common Files\IObit => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => not found
HKLM\Software\Classes\CLSID\{9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{48C837F1-8641-434B-9FFF-8C877C6A1AFF}" => removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{48C837F1-8641-434B-9FFF-8C877C6A1AFF}" => removed successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Admin) => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Driver Booster SkipUAC (Admin)" => removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{623861E5-A91C-4522-AB42-C2C6EA83F632}" => removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{623861E5-A91C-4522-AB42-C2C6EA83F632}" => removed successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Admin => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Uninstaller_SkipUac_Admin" => removed successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Admin.job => moved successfully
C:\ProgramData\TEMP => ":B755D674" ADS removed successfully.
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\facebook.com => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\facebook.net => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\fbcdn.net => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\google-analytics.com => not found
HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\paragon-software.com => not found
HKLM\...\StartupApproved\StartupFolder: => "Select a coupon.lnk" => Error: No automatic fix found for this entry.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run\\FreeAgentTheaterTrayIcon" => removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\FreeAgentTheaterTrayIcon" => not found
"HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run\\T-Mobile CManager" => removed successfully.
"HKU\S-1-5-21-4274060390-290019901-698256631-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\T-Mobile CManager" => not found
"C:\Program Files\IObit" => not found
"C:\Program Files\Common Files\IObit" => not found
"C:\ProgramData\IObit" => not found
C:\ProgramData\ProductData => moved successfully
"C:\Users\2\AppData\Roaming\IObit" => not found
"C:\Users\2\AppData\LocalLow\IObit" => not found
"C:\Users\Admin\AppData\Roaming\IObit" => not found
"C:\Users\Admin\AppData\LocalLow\IObit" => not found
"C:\Users\Default\AppData\Roaming\IObit" => not found
"C:\Users\Default\AppData\LocalLow\IObit" => not found
"C:\Users\DefaultUser\AppData\Roaming\IObit" => not found
"C:\Users\DefaultUser\AppData\LocalLow\IObit" => not found
"C:\Users\All Users\IObit" => not found
C:\Windows\IObit => moved successfully
C:\Windows\Tasks\ImCleanDisabled => moved successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 9199616 B
DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 117549516 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 1088280 B
Edge => 1924991 B
Chrome => 613552163 B
Firefox => 381247781 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 26606 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 726026 B
Admin => 13987219 B
2 => 25076904 B

RecycleBin => 9811631304 B
EmptyTemp: => 10.2 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 15:05:06 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#17 Příspěvek od Conder »

:arrow: Ako to vyzera s PC, nastala nejaka zmena, su este nejake problemy?
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#18 Příspěvek od keramocis »

stále vyskakuje toto : Obrázek :(
jinak je to podstatně svižnější ...

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#19 Příspěvek od Conder »

:arrow: Spusti kontrolu integrity systemovych suborov:
  • Otvor Start, napis "cmd" (bez uvodzoviek), klikni pravym tlacitkom mysi na Prikazovy riadok a klikni na Spustit ako spravca
  • Postupne skopiruj a spusti tieto 2 prikazy a stlac enter (pockaj na dokoncenie pred druhym prikazom):

    Kód: Vybrat vše

    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
    sfc /scannow
  • Po dokonceni obidvoch prikazov skopiruj a spusti tento prikaz:

    Kód: Vybrat vše

    findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt" && copy %windir%\logs\dism\dism.log %userprofile%\desktop\dism.txt
  • Na ploche sa vytvori subory sfcdetails.txt a dism.txt, tieto subory posli ako prilohu k dalsiemu prispevku
  • Restartuj PC a napis ako sa chova PC
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#20 Příspěvek od keramocis »

po restartu hláška stále vyskakuje. co je zajímavé, tak po spuštění cmd jako správce (mám ho už pro jistotu jako zástupce na ploše) nabídka start naběhne ...
Přílohy
Desktop.zip
(127.33 KiB) Staženo 50 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#21 Příspěvek od Conder »

:arrow: Stiahni a spusti tento subor: http://aka.ms/diag_StartMenu
  • Klikni na Dalej a pockaj na dokoncenie
  • Potom restartuj PC a napis vysledok
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#22 Příspěvek od keramocis »

hmmm - stále to samé :(
Přílohy
1.zip
(114.18 KiB) Staženo 49 x

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#23 Příspěvek od keramocis »

o víkendu jsem mimo, takže budu až v pondělí - zatím děkuji moc ;)

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#24 Příspěvek od Conder »

:arrow: Zatial nie je zaco. :)

:arrow: Podla logu su v PC vytvorene 2 ucty, vyskusaj, ci sa tato hlaska objavuje aj na druhom ucte.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#25 Příspěvek od keramocis »

druhý profil jede bez chyb ...

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#26 Příspěvek od Conder »

:arrow: Najjednoduchsie riesenie je teda vytvorit novy ucet/profil, skopirovat data zo stareho uctu/profilu a ten stary nakoniec mazat. Alebo sa mozme pokusit o opravu, ale neviem zarucit, ze sa to podari, a bude na to potrebne vytvorit este jeden ucet.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#27 Příspěvek od keramocis »

super - přesně k tomu jsem se chystal. dotaz: jestliže překopíruji data z 1 účtu do 2 účtu za použití 3 účtu, pak data z 1 účtu vymažu a 2 účet přejmenuji na 1 účet, bude vše fungovat jako předtím ?

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#28 Příspěvek od Conder »

:arrow: Ano, pokial to teraz v ucte 2 funguje, tak nevidim dovod, preco by to potom nemalo fungovat, ale zo stareho uctu nekopiruj zlozku AppData. Inak v tomto pripade nie je potrebny 3. ucet.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

keramocis
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 15 bře 2018 17:07

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#29 Příspěvek od keramocis »

myslel jsem programy - jestli je nebude třeba přeinstalovat ... mám tu spoustu programů nainstalovaných, a zabere to skoro celý den to přeinstalovávat, proto to tak hrotím :)

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: prosím o kontrolu - děkuji.

#30 Příspěvek od Conder »

Vacsina programov sa (v predvolenom nastaveni) instaluje do C:\Program Files, teda pre vsetkych uzivatelov. Problem by mohol byt v tom, ze niektore programy vytvaraju odkaz v start menu (v zozname vsetkych programov) len pre ucet, z ktoreho boli nainstalovane. Zalohuj si teda aj zlozku AppData zo stareho uctu, ale nekopiruj ju celu do noveho uctu. Odkazy zo startu najdes tu: C:\Users\<meno>\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

Odpovědět