Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Pád počítače

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#31 Příspěvek od dorkon »

Žádné tlačítko jsem neobjevil. Nepomohlo by třeba odinstalování ovladače grafiky a potom ho znovu nainstalovat?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#32 Příspěvek od Rudy »

Mohlo by.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#33 Příspěvek od dorkon »

Tak jsem ten ovladač odinstaloval a opět nainstaloval a je tam uvedená pořád stejná frekvence 2327Mhz. Akorát nevím jestli mám ten správný ovladač,jelikož na stránkách intelu ten ovladač neexistuje (Prohledával jsem všechny ovladače grafiky). Našel jsem ho na stránkách Softpedia. Intel má program,který automaticky detekuje jaký ovladač je třeba,ale bohužel při instalaci toho programu to vždy vyhodí nějakou chybu. A nabídne mi log.

Tady je instalační log .Třeba budete vědět co s tím.

[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i001: Burn v3.11.0.1701, Windows v5.1 (Build 2600: Service Pack 3), path: C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\{E80807BF-21E1-479C-B615-64953B2B2AC1}\.cr\Intel Driver and Support Assistant Installer(1).exe
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Initializing string variable 'LaunchTarget' to value '[ProgramFilesFolder]\Intel Driver and Support Assistant\DSAServiceHelper.exe'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Initializing string variable 'LaunchArguments' to value 'installstartup'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i009: Command Line: '"-burn.clean.room=C:\Documents and Settings\Uživatel\Dokumenty\Stažené soubory\Intel Driver and Support Assistant Installer(1).exe" -burn.filehandle.attached=376 -burn.filehandle.self=372'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting string variable 'WixBundleOriginalSource' to value 'C:\Documents and Settings\Uživatel\Dokumenty\Stažené soubory\Intel Driver and Support Assistant Installer(1).exe'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting string variable 'WixBundleOriginalSourceFolder' to value 'C:\Documents and Settings\Uživatel\Dokumenty\Stažené soubory\'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting string variable 'WixBundleLog' to value 'C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20180301201502.log'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting string variable 'WixBundleName' to value 'Intel® Driver & Support Assistant'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting string variable 'WixBundleManufacturer' to value 'Intel'
[0A90:0178][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting numeric variable 'WixStdBALanguageId' to value 1033
[0A90:0178][2018-03-01T20:15:02]i000: Setting version variable 'WixBundleFileVersion' to value '3.1.2.2'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i100: Detect begin, 4 packages
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i000: Registry value not found. Key = 'SOFTWARE\Microsoft\NET Framework Setup\NDP\v4\Full', Value = 'Release'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]w120: Detected partially cached package: NetFx45Web, invalid payload: NetFx45Web, reason: 0x80070002
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i052: Condition 'NETFRAMEWORK45 >= 378389' evaluates to false.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i101: Detected package: NetFx45Web, state: Absent, cached: Partial
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i101: Detected package: IPIPInstallerX64, state: Absent, cached: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i101: Detected package: DCAInstaller, state: Absent, cached: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i101: Detected package: DriverUpdateUtilityInstaller, state: Absent, cached: Complete
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:02]i199: Detect complete, result: 0x0
[0A90:0178][2018-03-01T20:15:06]i000: Setting numeric variable 'EulaAcceptCheckbox' to value 1
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i200: Plan begin, 4 packages, action: Install
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]w321: Skipping dependency registration on package with no dependency providers: NetFx45Web
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i000: Setting string variable 'NetFx45FullWebLog' to value 'C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20180301201502_000_NetFx45Web.log'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i052: Condition 'VersionNT64' evaluates to false.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i052: Condition 'VersionNT64' evaluates to false.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i000: Setting string variable 'WixBundleRollbackLog_DriverUpdateUtilityInstaller' to value 'C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20180301201502_001_DriverUpdateUtilityInstaller_rollback.log'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i000: Setting string variable 'WixBundleLog_DriverUpdateUtilityInstaller' to value 'C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20180301201502_001_DriverUpdateUtilityInstaller.log'
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i201: Planned package: NetFx45Web, state: Absent, default requested: Present, ba requested: Present, execute: Install, rollback: None, cache: Yes, uncache: No, dependency: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i201: Planned package: IPIPInstallerX64, state: Absent, default requested: Absent, ba requested: Absent, execute: None, rollback: None, cache: No, uncache: No, dependency: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i201: Planned package: DCAInstaller, state: Absent, default requested: Absent, ba requested: Absent, execute: None, rollback: None, cache: No, uncache: No, dependency: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i201: Planned package: DriverUpdateUtilityInstaller, state: Absent, default requested: Present, ba requested: Present, execute: Install, rollback: Uninstall, cache: No, uncache: No, dependency: Register
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i299: Plan complete, result: 0x0
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i300: Apply begin
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i010: Launching elevated engine process.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i011: Launched elevated engine process.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:06]i012: Connected to elevated engine.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:06]i358: Pausing automatic updates.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:06]i359: Paused automatic updates.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:06]i360: Creating a system restore point.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:08]i361: Created a system restore point.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:08]i370: Session begin, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, options: 0x7, disable resume: No
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:09]i000: Caching bundle from: 'C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\{87E20D02-8DD5-4341-8805-574B7A1741E3}\.be\Intel Driver and Support Assistant Installer.exe' to: 'C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}\Intel Driver and Support Assistant Installer.exe'
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:09]i320: Registering bundle dependency provider: {e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, version: 3.1.2.2
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:09]i371: Updating session, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, resume: Active, restart initiated: No, disable resume: No
[0A90:0AC4][2018-03-01T20:15:09]w343: Prompt for source of package: NetFx45Web, payload: NetFx45Web, path: C:\Documents and Settings\Uživatel\Dokumenty\Stažené soubory\redist\dotNetFx45_Full_setup.exe
[0A90:0AC4][2018-03-01T20:15:09]i338: Acquiring package: NetFx45Web, payload: NetFx45Web, download from: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=225704
[07EC:0D08][2018-03-01T20:15:10]i305: Verified acquired payload: NetFx45Web at path: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\.unverified\NetFx45Web, moving to: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\F6BA6F03C65C3996A258F58324A917463B2D6FF4\redist\dotNetFx45_Full_setup.exe.
[07EC:0D08][2018-03-01T20:15:10]i304: Verified existing payload: DriverUpdateUtilityInstaller at path: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\{9F460796-0348-4B11-BCA0-714C4B85E3D7}v3.1.2.2\Intel Driver and Support Assistant Installer.msi.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:10]i301: Applying execute package: NetFx45Web, action: Install, path: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\F6BA6F03C65C3996A258F58324A917463B2D6FF4\redist\dotNetFx45_Full_setup.exe, arguments: '"C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\F6BA6F03C65C3996A258F58324A917463B2D6FF4\redist\dotNetFx45_Full_setup.exe" /q /norestart /ChainingPackage "Intel® Driver & Support Assistant" /log "C:\DOCUME~1\UIVATE~1\LOCALS~1\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20180301201502_000_NetFx45Web.log.html"'
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]e000: Error 0x800713ec: Process returned error: 0x13ec
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]e000: Error 0x800713ec: Failed to execute EXE package.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:16]e000: Error 0x800713ec: Failed to configure per-machine EXE package.
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:16]i319: Applied execute package: NetFx45Web, result: 0x800713ec, restart: None
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:16]e000: Error 0x800713ec: Failed to execute EXE package.
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]i351: Removing cached package: NetFx45Web, from path: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\F6BA6F03C65C3996A258F58324A917463B2D6FF4\
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]i372: Session end, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, resume: None, restart: None, disable resume: No
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]i330: Removed bundle dependency provider: {e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]i352: Removing cached bundle: {e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, from path: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Package Cache\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}\
[07EC:02C0][2018-03-01T20:15:16]i371: Updating session, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{e7adbf16-34ad-490a-a4e8-feb60fb99973}, resume: None, restart initiated: No, disable resume: No
[0A90:02A0][2018-03-01T20:15:17]i399: Apply complete, result: 0x800713ec, restart: None, ba requested restart: No

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#34 Příspěvek od Rudy »

Tak možná je to správně. To bychom zjistili z tech. popisu té karty. Nyní budete muset chvíli PC sledovat a v případě dalšího pádu se ozvat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#35 Příspěvek od dorkon »

Tak dnes to bohužel opět spadlo. Ale tentokrát mám minidump,který přikládám k této správě.
Přílohy
DPP_0005.JPG
DPP_0005.JPG (227.31 KiB) Zobrazeno 1543 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#36 Příspěvek od Rudy »

Zkuste nainstalovat tuto záplatu: https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... spx?id=346 .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#37 Příspěvek od dorkon »

Nejde to nainstalovat. Při instalaci záplaty vyskočí chyba,že jazyk Windows v počítači je jiný než jazyk aktualizace.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#38 Příspěvek od Rudy »

Instalační instrukce:

To start the download, click the Download button and then do one of the following, or select another language from Change Language and then click Change.

v češtině:

Chcete-li spustit stahování, klepněte na tlačítko Stáhnout a proveďte jeden z následujících úkonů nebo v nabídce Změnit jazyk vyberte jiný jazyk a klepněte na tlačítko Změnit.

Je to uvedeno v dolní části okna.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#39 Příspěvek od dorkon »

Zkouším co se dá,ale při kliknutí na download se otevře stahovací okno s aktualizací a nikde se neukazuje žádná jiná volba,natož změna jazyka.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#40 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#41 Příspěvek od dorkon »

Tak teď už to šlo nainstalovat. Dám tomu čas,jestli to pomohlo. Zatím dík.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#42 Příspěvek od Rudy »

Ano, byla to česká verze. Zkuste PC sledovat, toto přímé doporučení MS. Zatím není zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#43 Příspěvek od dorkon »

Tak tento týden to bohužel zase dvakrát spadlo. Vypadá to na podobnou chybu. Přikládám 1 minidump. Druhý se liší v těchto dvou položkách: caused by driver:afd.sys ....a
caused by address:afd.sys+cOe4
Přílohy
DPP_10.JPG
DPP_10.JPG (280.47 KiB) Zobrazeno 1480 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pád počítače

#44 Příspěvek od Rudy »

Toto je zase z jiného soudku. Patrně způsobeno hardwarem, nebo jeho změnou. Návod na opravu zde: https://translate.google.cz/translate?h ... rev=search .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

dorkon
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 144
Registrován: 27 říj 2008 22:58

Re: Pád počítače

#45 Příspěvek od dorkon »

Ještě jsem se k tomu počítači nedostal. Ale zajímalo by mě, jestli jde ve Windows xp spustit ten system file checker, popřípadě jak? A ještě se chci zeptat, kdyby nepomohlo žádné z těch řešení,tak jestli by nestačilo přeinstalovat,nebo úplně odstranit ten Sunbelt firewall.

Zamčeno