Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

problém mozilla

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#16 Příspěvek od Vr9 »

tak v nouzovém režimu to probíhalo stejně, nechal sem to 1 a půl hod a nic

viz:

Runcheck 9:12:22,49 =====

--- Create Environment Variables 9:12:22,98
--- Checking Input 9:12:26,04
--- Reset Hosts File 9:12:36,43
--- Emptyclsid 9:12:39,13
--- Firefox Fix 9:12:39,60
--- Firefox Extensions 9:12:39,99

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#17 Příspěvek od Rudy »

OK. Změnilo se něco?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#18 Příspěvek od Vr9 »

ne, problém je pořád stejný

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#19 Příspěvek od Rudy »

Mozillu přeinstalujeme. Mozillu nejprve zazálohujte pomocí Mozbackup: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... mozbackup/. Pak Mozillu kompletně odinstalujte vč. jejího profilu (podadresáře Mozilla v c:\users\Martin\appdata\local, c:\users\Martin\appdata\roaming, c:\users\Martin\data aplikací, c:\users\Martin\local settings a v c:\program data musí být smazány).Potom udělejte novou, čistou instalaci Mozilly a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#20 Příspěvek od Vr9 »

po odinstalování mozilly a všech těch složek, mi po restartu najelo okno v kterým prohlížeči to chci otevřít, když sem dal chrome, tak mi opět najela ta stránka game....co teď ?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#21 Příspěvek od Rudy »

S Chrome proveďte totéž, co s mozillou, poze na zálohu použijte ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ a mazat budete podadresáře Chrome ve stejných adresářích.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#22 Příspěvek od Vr9 »

dobrý den, můj problém přetrvává, jen mi ho eset blokuje, takže pc jede normálně. Nicméně sem se rozhodl to vyřešit. Pomůže mi pls někdo v tomhle vlákně? díky

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#23 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spíše problém obnovil. Neříkejte mi, že 3/4 roku fungujete stále se stejným problémem. Zkuste znovu Zoek, JRT, případně opět přeinstalaci. Návody máte v tomto vláknu.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#24 Příspěvek od Vr9 »

udělam sem oba body. viz logy. Nicméně, mozillu i chrome mám odinstalovanou, nedělal sem opět instalaci. Problém přetrvává, jen mi to najíždí v EDGE.

Zoek.exe v5.0.0.2 Updated 03-May-2018(Online Version)
Tool run by Martin on 01.10.2018 at 15:44:07,53.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.17134 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Martin\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

01.10.2018 15:44:43 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~2\FullTilt.EU deleted successfully
C:\PROGRA~2\Ubisoft deleted successfully
C:\PROGRA~2\VideoLAN deleted successfully
C:\PROGRA~2\COMMON~1\Pegasus Imaging deleted successfully
C:\Program Files\Rainmeter deleted successfully
C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\DBG deleted successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\GHISLER deleted successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\PlaceholderTileLogoFolder deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Packages deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "https://www.seznam.cz/");

Added to C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default

user.js not found
---- Lines searchengine removed from prefs.js ----
user_pref("browser.pageActions.persistedActions", "{\"version\":1,\"ids\":[\"bookmark\",\"bookmarkSeparator\",\"copyURL\",\"emailLink\",\"sendToDevice
---- FireFox user.js and prefs.js backups ----

prefs__0912_.backup
prefs__1120_.backup
prefs__1556_.backup

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~2\FullTilt.EU not found
C:\PROGRA~2\Ubisoft not found
C:\PROGRA~2\VideoLAN not found
C:\Users\Martin\AppData\Local\FullTilt.EU deleted
C:\Users\Martin\AppData\Roaming\All CPU MeterV3_Settings.ini deleted
C:\Users\Martin\AppData\Roaming\DESKTOP-QKE565Q.MTBF.txt deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\Users\Martin\AppData\Local\AVAST Software deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
"C:\Users\Martin\AppData\Roaming\epm\userconfig" deleted
"C:\Users\Martin\AppData\Roaming\epm" deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{F003DA68-8256-4b37-A6C4-350FA04494DF}"="C:\Program Files\Logitech\SetPointP\LogiSmoothFirefoxExt" [01.08.2016 22:57]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default
- short_ __MSG_name__ - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default
- C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF64_31_0_0_108.dll - [?]
180F93EA2B09DA6394258B86E5B49463 - C:\Program Files\VideoLAN\VLC\npvlc.dll - VLC Web Plugin
B32220A7EE3E348FF16771B2F75C6BA9 - C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\NPSPWRAP.DLL - Microsoft Office 2016


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj - No path found[]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Martin\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\sar08mxw.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Edge Cache ======================

Edge Cache Emptied Successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=56 folders=52 50943917 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Martin\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Martin\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 01.10.2018 at 16:00:07,05 ======================

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.4 (07.09.2017)
Operating System: Windows 10 Enterprise x64
Ran by Martin (Administrator) on 01.10.2018 at 16:03:53,43
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#25 Příspěvek od Rudy »

Zkuste Edge přeinstalovat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#26 Příspěvek od Vr9 »

explorer jsem odstranil, edge sem odinstaloval. Po instalaci firefoxu mi to opět vyskakuje.
Přílohy
vir.jpg
vir.jpg (13.39 KiB) Zobrazeno 1389 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#27 Příspěvek od Rudy »

Udělejte sken AVPTool: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=29&t=58179 . Utilitu stáhněte, spusťte, nechte pracovat a po skončení akce smažte vše, co najde.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Vr9
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 40
Registrován: 27 dub 2008 16:45

Re: problém mozilla

#28 Příspěvek od Vr9 »

tak sem to projel a smazal co to našlo a zdá se, že je vše OK. díky

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém mozilla

#29 Příspěvek od Rudy »

To jsem rád a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět