Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

vysoké zatížení procesoru hned po startu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

vysoké zatížení procesoru hned po startu

#1 Příspěvek od jarmyl »

Dobrý den,
chtěl jsem poprosit o pomoc. Ihned po startu windows 10(64b) se mi vysoce zatíží procesor ve správci úloh je to proces: msdtc.exe - ten hned ukončim - celý procesní strom (jelikož jinak bych normálně nemohl pracovat). Před zmíněnými problémy jsem nainstaloval program z ulozto.cz, před tím problém nebyl, po instalaci ano.

Děkuji J.
Přílohy
logy.zip
(60.74 KiB) Staženo 41 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spustte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#3 Příspěvek od jarmyl »

V příloze přikládám vytvořený log. Program vyžádal restart počítače, takže přikládám radši oba "txt", pravděpodobně "skenovací" a "mazací".
Přílohy
AdwCleaner.zip
(1.64 KiB) Staženo 43 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#4 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#5 Příspěvek od jarmyl »

Dobrý den, log přikládám v archívu - nevleze se do zprávy.
Přílohy
frst_Desktop.zip
(43.74 KiB) Staženo 39 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2017-09-05] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4673432 2014-10-29] (Akamai Technologies, Inc.)
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003 -> DefaultScope {F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003 -> {F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} URL =
CHR Profile: C:\Users\Y\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData [2017-12-02] <==== ATTENTION
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003UA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003Core
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1d04227ec0368d4
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Y\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
Bonjour (HKLM\...\{6E3610B2-430D-4EB0-81E3-2B57E8B9DE8D}) (Version: 3.0.0.10 - Apple Inc.)
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ContextMenuExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
Task: {0CB7B803-F406-4677-AC02-B9D5CAD662A6} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Node\Node => C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{FA285575-B543-4E6E-A573-A4F534AC9966}\Node.exe [2017-09-01] () <==== ATTENTION
Task: {33E1A179-E779-496B-B938-21CFD9051FBD} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.)
Task: {3525694E-123D-4970-B148-04FE230CB75E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.)
Task: {901026B2-2999-44F0-8FC1-F05D940D8B1F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Microsoft Distributed Transaction => C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\VSTE\msdtc.exe [2017-10-03] (Microsoft corp) <==== ATTENTION
Task: {A1D4ED50-750E-4DB1-AC2B-F2FC82FF960C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Clip\MDTCS => C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{FA285575-B543-4E6E-A573-A5F534AC9955}\mdtc.exe [2017-10-03] (Microsoft corp) <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Z logu:
Velikost slozky "C:\Users\Y\Desktop" je 22432 MB.
To je příliš mnoho a může to způsobovat zpomalení startu systému. Vytvořte v C:\Users\Y novou složku, do níž přesuňte všechna data z plochy (kromě zástupců). Na plochu si pak dejte zástupce ré složky pro snazší přístup.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#7 Příspěvek od jarmyl »

Plocha uklizena dle instrukcí, .. jsem "bordelář", start je teď o poznání rychlejší a navíc je pravděpodobně pryč problém, který jsem avizoval na začátku - zkusil jsem raději restart ještě jednou, ale vypadá to že se zatěžující proces "nenastartuje", tedy za mě to vypadá jako vyřešený problém .. za což neskonale děkuji ! Takový klid (bez větráků) u mě pocitově dlouho nebyl, teď mi tu hučí jen karma :)

Níže uvádím raději log pro kontrolu :

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 30-11-2017
Ran by Y (02-12-2017 18:11:00) Run:1
Running from C:\Users\Y\Desktop
Loaded Profiles: Y (Available Profiles: Y & DefaultAppPool)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2017-09-05] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4673432 2014-10-29] (Akamai Technologies, Inc.)
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003 -> DefaultScope {F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003 -> {F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} URL =
CHR Profile: C:\Users\Y\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData [2017-12-02] <==== ATTENTION
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003UA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003Core
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1d04227ec0368d4
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Y\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
Bonjour (HKLM\...\{6E3610B2-430D-4EB0-81E3-2B57E8B9DE8D}) (Version: 3.0.0.10 - Apple Inc.)
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ContextMenuExt] -> {6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [Gadgets] -> {6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
Task: {0CB7B803-F406-4677-AC02-B9D5CAD662A6} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Node\Node => C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{FA285575-B543-4E6E-A573-A4F534AC9966}\Node.exe [2017-09-01] () <==== ATTENTION
Task: {33E1A179-E779-496B-B938-21CFD9051FBD} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.)
Task: {3525694E-123D-4970-B148-04FE230CB75E} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-08-29] (Google Inc.)
Task: {901026B2-2999-44F0-8FC1-F05D940D8B1F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Microsoft Distributed Transaction => C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\VSTE\msdtc.exe [2017-10-03] (Microsoft corp) <==== ATTENTION
Task: {A1D4ED50-750E-4DB1-AC2B-F2FC82FF960C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Clip\MDTCS => C:\Program Files (x86)\InstallShield Installation Information\{FA285575-B543-4E6E-A573-A5F534AC9955}\mdtc.exe [2017-10-03] (Microsoft corp) <==== ATTENTION

EmptyTemp:
End
*****************


"C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai" folder move:

Could not move "C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai" => Scheduled to move on reboot.

HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Akamai NetSession Interface => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{F053DF97-ADA5-4795-964C-3C08B2F0479B} => invalid subkey removed.
C:\Users\Y\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\ChromeDefaultData => moved successfully
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003UA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-732140370-2414468103-320680840-1003Core => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA1d04227ec0368d4 => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\Users\Y\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
Bonjour (HKLM\...\{6E3610B2-430D-4EB0-81E3-2B57E8B9DE8D}) (Version: 3.0.0.10 - Apple Inc.) => Error: No automatic fix found for this entry.
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => key not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => key not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ContextMenuExt => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6ADF19E3-77A3-4395-ADB4-9FD7D351EB3E} => key not found
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => key not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => key not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\Gadgets => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6B9228DA-9C15-419e-856C-19E768A13BDC} => key not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => key not found
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{0CB7B803-F406-4677-AC02-B9D5CAD662A6} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0CB7B803-F406-4677-AC02-B9D5CAD662A6} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Node\Node => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Node\Node => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{33E1A179-E779-496B-B938-21CFD9051FBD} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{33E1A179-E779-496B-B938-21CFD9051FBD} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{3525694E-123D-4970-B148-04FE230CB75E} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3525694E-123D-4970-B148-04FE230CB75E} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => not found.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{901026B2-2999-44F0-8FC1-F05D940D8B1F} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{901026B2-2999-44F0-8FC1-F05D940D8B1F} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Microsoft Distributed Transaction => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Microsoft Distributed Transaction => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A1D4ED50-750E-4DB1-AC2B-F2FC82FF960C} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A1D4ED50-750E-4DB1-AC2B-F2FC82FF960C} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Clip\MDTCS => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Clip\MDTCS => key removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11821056 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 94901141 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 209266131 B
Windows/system/drivers => 666851511 B
Edge => 379505607 B
Chrome => 377856 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 6656 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 59862 B
NetworkService => 0 B
Y => 474908892 B
DefaultAppPool => 0 B

RecycleBin => 3126 B
EmptyTemp: => 1.7 GB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 02-12-2017 18:16:45)

C:\Users\Y\AppData\Local\Akamai => Is moved successfully

==== End of Fixlog 18:16:45 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#8 Příspěvek od Rudy »

OK. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#9 Příspěvek od jarmyl »

jak píšu v předešlém příspěvku .. vypadá to že je vyřešeno .. :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#10 Příspěvek od Rudy »

OK. To jsem rád! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#11 Příspěvek od jarmyl »

Jen jestli Vám to nevadí, zeptal bych se ze zvědavosti .. byl tam nějaký vir?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#12 Příspěvek od Rudy »

Jen pár AdWarů a nějaké zbytečnosti.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jarmyl
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 57
Registrován: 17 dub 2007 04:05

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#13 Příspěvek od jarmyl »

Děkuji za odpověď a vyřešení problému - počítač se zatím chová příkladně. Přeji Vám příjemný večer !

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118200
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoké zatížení procesoru hned po startu

#14 Příspěvek od Rudy »

Hezký den i vám a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno