Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#16 Příspěvek od Rudy »

Nainstalujte ProcessExplorer: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... -explorer/ a pokuste se zjistit konkrétní proces, který přes svchost (síťová služba) zatěžuje systém.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#17 Příspěvek od jirkamm »

Dobrý den.
Nainstalováno. Ale moc toho nevidím. Poradíte mi jak to odhalit?
process.png
process.png (69.06 KiB) Zobrazeno 1380 x

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#18 Příspěvek od jirkamm »

události nepomůžou?

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:44
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.WindowsCalculator_10.1710.2791.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:44.398508300Z" />
<EventRecordID>252</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0000-4785-33D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="9984" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.WindowsCalculator_10.1710.2791.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:42
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.StorePurchaseApp_11709.1710.17001.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:42.879068000Z" />
<EventRecordID>248</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0001-02C8-35D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="776" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.StorePurchaseApp_11709.1710.17001.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-AppModel-Runtime
Datum: 25.10.2017 18:38:40
ID události: 69
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Process
Uživatel: SYSTEM
Počítač: CAM
Popis:
Změna stavu modulu AppModel Runtime pro balíček Microsoft.WindowsSoundRecorder_10.1710.2861.0_x64__8wekyb3d8bbwe a uživatele CAM\Jirka selhala s chybou 0x490 (aktuální stav = 0x0, požadovaný stav = 0x20).
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-AppModel-Runtime" Guid="{F1EF270A-0D32-4352-BA52-DBAB41E1D859}" />
<EventID>69</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x2000000000000001</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:40.409005800Z" />
<EventRecordID>246</EventRecordID>
<Correlation ActivityID="{D02A72C3-4D17-0001-D2BA-35D0174DD301}" />
<Execution ProcessID="5592" ThreadID="9984" />
<Channel>Microsoft-Windows-AppModel-Runtime/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-18" />
</System>
<EventData>
<Data Name="ErrorCode">1168</Data>
<Data Name="PackageFullName">Microsoft.WindowsSoundRecorder_10.1710.2861.0_x64__8wekyb3d8bbwe</Data>
<Data Name="User">S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001</Data>
<Data Name="DesiredStatus">32</Data>
<Data Name="CurrentStatus">0</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing
Datum: 25.10.2017 18:38:11
ID události: 2
Kategorie úlohy:Session
Úroveň: Chyba
Klíčová slova: Session
Uživatel: NETWORK SERVICE
Počítač: CAM
Popis:
Relaci se nepodařilo spustit, protože došlo k následující chybě: 0xC0000022.
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing" Guid="{B675EC37-BDB6-4648-BC92-F3FDC74D3CA2}" />
<EventID>2</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>2</Task>
<Opcode>12</Opcode>
<Keywords>0x8000000000000010</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:38:11.266961100Z" />
<EventRecordID>27</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="6352" ThreadID="6236" />
<Channel>Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-20" />
</System>
<EventData>
<Data Name="SessionName">
</Data>
<Data Name="FileName">
</Data>
<Data Name="ErrorCode">3221225506</Data>
<Data Name="LoggingMode">293609474</Data>
</EventData>
</Event>

Název protokolu:Microsoft-Windows-User Device Registration/Admin
Zdroj: Microsoft-Windows-User Device Registration
Datum: 25.10.2017 18:34:44
ID události: 360
Kategorie úlohy:Není
Úroveň: Upozornění
Klíčová slova:
Uživatel: CAM\Jirka
Počítač: CAM
Popis:
Windows Hello for Business provisioning will not be launched.
Device is AAD joined ( AADJ or DJ++ ): Not Tested
User has logged on with AAD credentials: No
Windows Hello for Business policy is enabled: Not Tested
Local computer meets Windows hello for business hardware requirements: Not Tested
User is not connected to the machine via Remote Desktop: Yes
User certificate for on premise auth policy is enabled: Not Tested
Machine is governed by none policy.
See https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=832647 for more details.
Kód XML události:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-User Device Registration" Guid="{23B8D46B-67DD-40A3-B636-D43E50552C6D}" />
<EventID>360</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>3</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8000000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2017-10-25T16:34:44.008517200Z" />
<EventRecordID>40</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="7312" ThreadID="7952" />
<Channel>Microsoft-Windows-User Device Registration/Admin</Channel>
<Computer>CAM</Computer>
<Security UserID="S-1-5-21-3683090166-1546585941-3505285221-1001" />
</System>
<EventData>
<Data Name="Message">Windows Hello for Business provisioning will not be launched.</Data>
<Data Name="DeviceIsJoined">Not Tested</Data>
<Data Name="AADPrt">No</Data>
<Data Name="NgcPolicyEnabled">Not Tested</Data>
<Data Name="NgcHardwarePolicyMet">Not Tested</Data>
<Data Name="UserIsRemote">Yes</Data>
<Data Name="LogonCertRequired">Not Tested</Data>
<Data Name="MachinePolicySource">none</Data>
</EventData>
</Event>

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#19 Příspěvek od Rudy »

Na zkoušku vypněte WindowsDefender.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#20 Příspěvek od jirkamm »

Ten mám v nastavení vypnutý.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#21 Příspěvek od Rudy »

V bublině na výše uvedeném obrázku máte něco o firewallu v WD. Ten vypněte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#22 Příspěvek od jirkamm »

snažím se ho vypnout v msconfigu a dám použít a on se zase zaháčkuje. i po restartu je zaháčkovaný.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#23 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#24 Příspěvek od jirkamm »

díky.
jak v privátní tak ve veřejné síti je WDef vypnutý a stav procesoru je stejný - 70%.

v msconfig se tváří "Firewall v programu Windows Defender" jako zapnutý. neva?

díky moc jirka

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#25 Příspěvek od Rudy »

Měl byste ho zkusit vypnout. Možná, že to není ono, ale vyzkoušet se to musí.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#26 Příspěvek od jirkamm »

Dobrý den.

WDef jsem již včera dle návodu vypnul, potvrdil a restartoval. A v msconfig se to tvářilo jako stále zapnuté a tam to vypnout nešlo.

Četl jsem, že jsou problémy s poslední aktualizací W10.
https://www.novinky.cz/internet-a-pc/so ... ikace.html
Nemůže to být v tom? Vím, že píšou, že mizí aplikace ale moc jim nevěřím.

Začínám uvažovat o kompletní reinstalaci W10. Původně to bylo W8 a pak jsem přešel na W10.
V práci mám čistý W10 a jsou tam nějaké rozdíly. Např. V Corelu se mi na W8/W10 nezobrazují náhledy při otevírání souboru.

P.S. Nachal jsem to běžet jak to bylo se zapnutým WDef a proces jsem vypnul ve správci úloh. Procesor spadnul na cca 5%. Cca po 5min se znovu sám spustil.

Děkuji moc a přeji hezký den. Jirka

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#27 Příspěvek od Rudy »

S aktualizací mohou mít některé konfigurace problém. Můžete zkusit ji odinstalovat. Záleží na tom, zda ten problém nastal až po té aktualizaci.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#28 Příspěvek od jirkamm »

Před aktualizací jsem si toho nikdy nevšiml.
Nepovažuji se za "slepého" uživatele PC. Snažím se vyhovět já jemu (pravidelnou údržbou) a on poslouží mě.
Tak si myslím, že bych si toho všimnul.
Zkusím to odinstalovat.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#29 Příspěvek od Rudy »

OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

jirkamm
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 223
Registrován: 07 led 2012 01:04
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: svchost 4044 mi stále vytěžuje PC na 70%

#30 Příspěvek od jirkamm »

Dobrý den.

Tak jsem se včera zkoušel vrátit k původní verzi W10 a dopadlo to úspěšně. Procesor byl na 3%. Takže ok.
Jen mi to pokopalo ESET. Musel jsem ho ručně odmazat z registrů, protože nešel odinstalovat ani nainstalovat.

Dal jsem aktualizaci zpět a jsem tak kde jsem byl. Procesor na 70%.

A teď nevím jestli se vrátit zpátky a měsíc počkat a pak to zkusit zaktualizovat
nebo
nechat to běžet na 70% a čekat až to mrkwosoft opraví
a nebo
to smazat a udělat čistou instalaci bez původních W8-iček.

Jsem pro poslední volbu ale totálně se mi do toho nechce.

Nebo Vás napadá jiná možnost?

Díky jirka

Odpovědět