Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 minutac

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
marek999
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 95
Registrován: 17 pro 2006 16:05

Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 minutac

#1 Příspěvek od marek999 »

Zdravím
Před cca měsícem jsem kupoval novy pc. Vše bylo ok ale teď už asi poslední tyden při zapnutí pc nabíhá cca 10 a více minut. Naběhne windows ale ukaže se jenom myš(ukazatel) jinak černá obrazovka. Po 10 minutach vše naběhne ale je to zpomalene.
Díky za kontrolu a případně vyřešní problemu log je v příloze nevlezl se tady
Přílohy
FRST.rar
(19.85 KiB) Staženo 66 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

marek999
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 95
Registrován: 17 pro 2006 16:05

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#3 Příspěvek od marek999 »

Zdravím,

Log zasílám

# AdwCleaner 7.0.2.1 - Logfile created on Wed Sep 20 07:23:06 2017
# Updated on 2017/29/08 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Home (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

Deleted: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Booking.com.lnk


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [1012 B] - [2017/9/20 7:22:50]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt ##########

Po cleanu to po mě chtělo restart a zase po restartu 12 minutové čekaní na náběh takže žádna změna zatím

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#4 Příspěvek od Rudy »

Dejte nový log FRST.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

marek999
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 95
Registrován: 17 pro 2006 16:05

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#5 Příspěvek od marek999 »

ano novy log v příloze zase se mi tady nevlezl
Přílohy
FRST.rar
(20.09 KiB) Staženo 62 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
SearchScopes: HKLM -> {42CCFA2B-D056-434E-8EFD-5BCED967AEC1} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_ieauk?ie ... earchTerms}
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\windows\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

marek999
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 95
Registrován: 17 pro 2006 16:05

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#7 Příspěvek od marek999 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 20-09-2017
Ran by Marek (22-09-2017 12:00:57) Run:1
Running from C:\Users\Marek\Desktop
Loaded Profiles: Marek (Available Profiles: Marek)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.bing.com?pc=HCTE
SearchScopes: HKLM -> {42CCFA2B-D056-434E-8EFD-5BCED967AEC1} URL = hxxp://www.amazon.co.uk/s/ref=azs_osd_i ... -keywords={searchTerms}
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\windows\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp

EmptyTemp:
End
*****************

HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value restored successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value restored successfully
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value removed successfully
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value restored successfully
HKU\S-1-5-21-962137909-3870956141-1701539432-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Default_Page_URL => value restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{42CCFA2B-D056-434E-8EFD-5BCED967AEC1} => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{42CCFA2B-D056-434E-8EFD-5BCED967AEC1} => key not found.
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\windows\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully

"C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp" folder move:

Could not move "C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10633088 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 506 B
Windows/system/drivers => 55140 B
Edge => 0 B
Chrome => 175373813 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 128 B
LocalService => 6530 B
NetworkService => 0 B
Marek => 229973649 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 404.3 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 22-09-2017 12:03:08)

C:\Users\Marek\AppData\Local\Temp => moved successfully

==== End of Fixlog 12:03:11 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118251
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu. počítač naběhne zhruba po 10 min

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět