Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosim proverit

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

prosim proverit

#1 Příspěvek od domd2u »

Chlapi prosim proverit moje logy. Zda se mi ze mam neco v FireFoxu.

Soubor log a info davam do zipu, je zase moc dlouhy.

Dik moc!
Přílohy
rsit log a info.zip
(27.52 KiB) Staženo 75 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim proverit

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

Re: prosim proverit

#3 Příspěvek od domd2u »

diky provedl jsem a pridavam. Ten ADW tak 1x tydne pro jistotu pouzivam a povetsinou vse ciste.

Je jeste jiny zpusob jak ty prohlicece cistit a kontrolovat?

Diky!


# AdwCleaner v6.046 - Logfile created 25/04/2017 at 22:33:45
# Updated on 24/04/2017 by Malwarebytes
# Database : 2017-04-25.1 [Local]
# Operating System : Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64)
# Username : admin - ADMIN
# Running from : C:\Users\admin\Desktop\adwcleaner_6.046.exe
# Mode: Clean
# Support : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Services ] *****



***** [ Folders ] *****



***** [ Files ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Shortcuts ] *****



***** [ Scheduled Tasks ] *****



***** [ Registry ] *****



***** [ Web browsers ] *****



*************************

:: "Tracing" keys deleted
:: Winsock settings cleared

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [771 Bytes] - [25/04/2017 22:33:45]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1163 Bytes] - [25/04/2017 22:33:18]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [916 Bytes] ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim proverit

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Stáhněte OTM: http://oldtimer.geekstogo.com/OTM.exe a uložte na plochu. Spusťte a do levého okna zkopírujte:
:files
C:\Windows\system32\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Windows\system32\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat

:reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{7924DDA5-74FA-45D0-B2CA-B162A034096A}]/64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{7924DDA5-74FA-45D0-B2CA-B162A034096A}]/64

:commands
[Purity]
[Emptytemp]
[Emptyflash]
a klikněte na >MoveIt!<. Po skenu restartujte PC a dejte nový log RSIT.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

Re: prosim proverit

#5 Příspěvek od domd2u »

diky hotovo, nahravam v zip
Přílohy
log.zip
(19.41 KiB) Staženo 79 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim proverit

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

Re: prosim proverit

#7 Příspěvek od domd2u »

no snad jo :)
me se nekdy hrozne zacne sekat FF a zere hrozne pameti... tak proto mam vzdy pocit, ze je tam nejaka havet.

jestli tam vy nic nevidite, bude se mi lepe spat :)

Diky!

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim proverit

#8 Příspěvek od Rudy »

Ještě můžete vyčistit prohlížeče pomocí těchto utilit:

1. Stahnete Zoek.exe http://download.bleepingcomputer.com/smeenk/zoek.exe a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

Re: prosim proverit

#9 Příspěvek od domd2u »

Myslim, ze hodne pomohlo :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.1.3 (04.10.2017)
Operating System: Windows 7 Professional x64
Ran by admin (Administrator) on Wed 05/03/2017 at 7:26:27.34
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 1

Successfully deleted: C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\user.js (File)



Registry: 2

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} (Registry Key)
Successfully deleted: HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on Wed 05/03/2017 at 7:28:02.61
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by admin on Wed 05/03/2017 at 7:01:01.46.
Microsoft Windows 7 Professional 6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\admin\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2017-05-02-075647.log 4183 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\admin\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\y9m3r189.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\admin\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\y9m3r189.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\jetpack deleted
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\extensions\support@lastpass.com deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\admin\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\y9m3r189.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"light_plugin_ACF0E80077C511E59DED005056C00008@kaspersky.com"="C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 16.0.1\FFExt\light_plugin_firefox\addon.xpi" [12/02/2016 11:29 AM]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default
- HTTP - %ProfilePath%\extensions\{8f8fe09b-0bd3-4470-bc1b-8cad42b8203a}
- Undetermined - %ProfilePath%\extensions\2.0@disconnect.me.xpi
- Firebug - %ProfilePath%\extensions\firebug@software.joehewitt.com.xpi
- HeadingsMap - %ProfilePath%\extensions\headings@niquelheadings.net.xpi
- IP Address and Domain Information - %ProfilePath%\extensions\jid0-jJRRRBMgoShUhb07IvnxTBAl29w@jetpack.xpi
- Disconnect Search - %ProfilePath%\extensions\search@disconnect.me.xpi
- Video DownloadHelper - %ProfilePath%\extensions\{b9db16a4-6edc-47ec-a1f4-b86292ed211d}.xpi

ProfilePath: C:\Users\admin\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\y9m3r189.default
- Lightning - %ProfilePath%\extensions\{e2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103}
- ImportExportTools - %ProfilePath%\extensions\{3ed8cc52-86fc-4613-9026-c1ef969da4c3}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================


==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 46.0.2490.86

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 11.0\Acrobat\Browser\WCChromeExtn\WCChromeExtn.crx[06/29/2015 03:43 PM]
lpeeaghdjmhlakojjcgfdhgcejdaefmi - https://chrome.google.com/webstore/deta ... gcejdaefmi[]

Website IP - admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ghbmhlgniedlklkpimlibbaoomlpacmk
Chrome Media Router - admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{7924DDA5-74FA-45D0-B2CA-B162A034096A}"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IE8SRC"
{7924DDA5-74FA-45D0-B2CA-B162A034096A} Unknown Url="Not_Found"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Private Internet Access\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Private Internet Access\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Preferences was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Private Internet Access\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Private Internet Access\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Web Data was reset successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-715422665-10965421-2657355993-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{7924DDA5-74FA-45D0-B2CA-B162A034096A} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AcronisTibMounterMonitor deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\AntiLogger deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Skype deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\cache2 emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\storage\default\https+++www.dropbox.com\cache emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\hz1950h2.default\storage\default\https+++www.rememberthemilk.com\cache emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=1441 folders=146 85333509 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\admin\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Public\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\admin\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on Wed 05/03/2017 at 7:21:42.33 ======================

domd2u
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 92
Registrován: 07 úno 2009 17:43

Re: prosim proverit

#10 Příspěvek od domd2u »

posilam odmenu. Diky moc!

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim proverit

#11 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno