Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

APP centrum

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

APP centrum

#1 Příspěvek od jaroslak »

Dobrý den.
Začala se mi objevovat po spuštění PC zpráva, že je k dispozici nová verze pro APP centrum; po kliknutí na tuto zprávu se objeví odpověď Launch ApCent.exe fail.
Kromě toho při pokusu o spuštění AMD Radeon Software je odpovědí, že nastavení Radeon softwaru a ovladače se neshodují, a rada pokusit se nainstalovat nejnovější verzi, což ovšem nejde provést. Toto jsem tady už jednou řešil - vyřešilo se to myslím jakýmsi razantním čističem registrů a nainstalováním verze z DVD.
Zjistíte mi prosím, co je špatně? Děkuji
Soubory posílám v příloze
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#2 Příspěvek od Conder »

Ahoj, nevidim ziadnu prilohu :)
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#3 Příspěvek od jaroslak »

Tak znovu
Downloads.zip
(37.44 KiB) Staženo 89 x
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#4 Příspěvek od Conder »

:arrow: Odporucam nepouzivat a odinstalovat vsetky programy od IObit (napr. Driver Booster, Advanced SystemCare, Malware Fighter, atd.) - su to cinske smejdy, ktore mozu poskodit system.

:arrow: Stiahni AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
  • Uloz na plochu a ukonci vsetky programy
  • Spusti AdwCleaner ako spravca
  • Odsuhlas licencne podmienky
  • Klikni na Spustit skenovani a pockaj na dokoncenie
  • V pripade nalezov nechaj vsetky nalezy oznacene a klikni na Karantena (ak nie su ziadne nalezy, tak na Spustit zakladni opravu)
  • V pripade, ze sa detekuje aj "predinstalovany software", tieto programy mozes, ale nemusis zmazat (toto nie su skodlive programy, ale iba zbytocnosti)
  • Potvrd vyzvu, pockaj na dokoncenie a potvrd restartovanie PC
  • Po restartovani PC sa otvori AdwCleaner, klikni na Zobrazit soubor protokolu
  • Otvori sa log, jeho obsah skopiruj a vloz do dalsej odpovede
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#5 Příspěvek od jaroslak »

Tady je log z AdwCleaner:

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.3.0.0
# -------------------------------
# Build: 06-29-2021
# Database: 2021-10-08.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 10-14-2021
# Duration: 00:00:04
# OS: Windows 10 Pro
# Scanned: 31954
# Detected: 35


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Program Files (x86)\Common Files\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\ProgramData\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\Jaroslak W10\AppData\LocalLow\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\Jaroslak W10\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\jarok\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\kosma\AppData\LocalLow\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Users\kosma\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\LocalLow\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare C:\Windows\SysWOW64\config\systemprofile\AppData\Roaming\IObit\Advanced SystemCare

***** [ Files ] *****

PUP.Optional.Reimage C:\Windows\Reimage.ini

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

PUP.Optional.Legacy C:\Windows\System32\Tasks\DRIVER BOOSTER SCHEDULER

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\SOFTWARE\CLASSES\DIRECTORY\SHELLEX\CONTEXTMENUHANDLERS\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\SOFTWARE\CLASSES\DRIVE\SHELLEX\CONTEXTMENUHANDLERS\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\SOFTWARE\CLASSES\LNKFILE\SHELLEX\CONTEXTMENUHANDLERS\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\SOFTWARE\Classes\*\shellex\ContextMenuHandlers\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}\shellex\ContextMenuHandlers\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Classes\CLSID\{2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D}
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Classes\Interface\{BA935377-E17C-4475-B1BF-DE3110613A99}
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Classes\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Wow6432Node\IOBIT\ASC
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Wow6432Node\IObit\Advanced SystemCare
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\Interface\{BA935377-E17C-4475-B1BF-DE3110613A99}
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\TypeLib\{60AD0991-ECD4-49DC-B170-8B7E7C60F51B}
PUP.Optional.AdvancedSystemCare HKLM\Software\Wow6432Node\\Google\Chrome\NativeMessagingHosts\com.ascplugin.protect
PUP.Optional.Legacy HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
PUP.Optional.Legacy HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D4FC91EF-10A4-49FB-970A-14F38311ED2C}
PUP.Optional.Legacy HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Driver Booster Scheduler
PUP.Optional.Legacy HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|{B5424C84-4AF6-4E01-9E9C-44F0DF7FFB13}
PUP.Optional.Legacy HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules|{D7525C5A-6646-4357-AD96-778F355DDF62}
PUP.Optional.Reimage HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|Reimage

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Preinstalled.SonyPlayMemoriesHome File C:\Users\Public\Desktop\PlayMemories Home Help.lnk
Preinstalled.SonyPlayMemoriesHome File C:\Users\Public\Desktop\PlayMemories Home.lnk
Preinstalled.SonyPlayMemoriesHome Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|PMBVolumeWatcher
Preinstalled.SonyPlayMemoriesHome Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|PMBVolumeWatcher
Preinstalled.SonyPlayMemoriesHome Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{AEB04E0E-0A28-4014-A96A-282E43B7227B}


AdwCleaner[S00].txt - [1440 octets] - [11/02/2021 00:14:09]
AdwCleaner[C00].txt - [1610 octets] - [11/02/2021 00:14:41]
AdwCleaner[S01].txt - [5960 octets] - [14/10/2021 22:11:52]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S02].txt ##########
k8k

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#6 Příspěvek od jaroslak »

Ještě jednou:

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.3.0.0
# -------------------------------
# Build: 06-29-2021
# Database: 2021-10-08.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 10-14-2021
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\IObit\Advanced SystemCare

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1440 octets] - [11/02/2021 00:14:09]
AdwCleaner[C00].txt - [1610 octets] - [11/02/2021 00:14:41]
AdwCleaner[S01].txt - [5960 octets] - [14/10/2021 22:11:52]
AdwCleaner[S02].txt - [5311 octets] - [14/10/2021 22:31:03]
AdwCleaner[C02].txt - [4367 octets] - [14/10/2021 22:32:01]
AdwCleaner[S03].txt - [2343 octets] - [14/10/2021 23:14:06]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C03].txt ##########
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#7 Příspěvek od Conder »

Pardon za zdrzanie. Poprosim o obidva nove logy z FRST.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#8 Příspěvek od jaroslak »

Nové logy:
FRSTAddition.zip
(37.18 KiB) Staženo 82 x
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#9 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
    HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1004\...\MountPoints2: {298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} - "G:\startdvd.exe" 
    HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1008\...\MountPoints2: {298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} - "G:\startdvd.exe" 
    Task: {DD80C0E5-FC8E-4BF2-8B12-09D8D712842E} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Jaroslak_W10 => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
    U3 avgbdisk; no ImagePath
    S3 igfx; \SystemRoot\System32\DriverStore\FileRepository\iigd_dch.inf_amd64_65f8df980f884228\igdkmd64.sys [X]
    2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:55 - 000000000 ____D C:\Users\Jaroslak W10\AppData\LocalLow\IObit
    2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\Users\Jaroslak W10\AppData\Roaming\IObit
    2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\ProgramData\IObit
    2021-10-14 22:39 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\IObit
    2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:31 - 000000000 ____D C:\Users\jarok\AppData\Roaming\IObit
    2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:28 - 000000000 ____D C:\Users\kosma\AppData\LocalLow\IObit
    2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:27 - 000000000 ____D C:\Users\kosma\AppData\Roaming\IObit
    CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001_Classes\CLSID\{202FE802-9A74-4C02-4FE0-2565E70D9D38}\InprocServer32 -> no filepath
    Toolbar: HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001 -> No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} -  No File
    HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "IObit Malware Fighter"
    
    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah skopiruj a vloz do dalsej odpovede
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#10 Příspěvek od jaroslak »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 20-10-2021
Ran by Jaroslak W10 (22-10-2021 20:32:54) Run:2
Running from C:\Users\Jaroslak W10\OneDrive\Plocha
Loaded Profiles: Jaroslak W10 & Jaroslak & kosma
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1004\...\MountPoints2: {298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} - "G:\startdvd.exe"
HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1008\...\MountPoints2: {298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} - "G:\startdvd.exe"
Task: {DD80C0E5-FC8E-4BF2-8B12-09D8D712842E} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Jaroslak_W10 => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe
U3 avgbdisk; no ImagePath
S3 igfx; \SystemRoot\System32\DriverStore\FileRepository\iigd_dch.inf_amd64_65f8df980f884228\igdkmd64.sys [X]
2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:55 - 000000000 ____D C:\Users\Jaroslak W10\AppData\LocalLow\IObit
2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\Users\Jaroslak W10\AppData\Roaming\IObit
2021-10-14 22:40 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\ProgramData\IObit
2021-10-14 22:39 - 2021-04-07 19:54 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\IObit
2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:31 - 000000000 ____D C:\Users\jarok\AppData\Roaming\IObit
2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:28 - 000000000 ____D C:\Users\kosma\AppData\LocalLow\IObit
2021-10-14 22:31 - 2021-04-07 21:27 - 000000000 ____D C:\Users\kosma\AppData\Roaming\IObit
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001_Classes\CLSID\{202FE802-9A74-4C02-4FE0-2565E70D9D38}\InprocServer32 -> no filepath
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001 -> No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "IObit Malware Fighter"

Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========= Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum =========



Count : 43
Average :
Sum : 307214212
Maximum :
Minimum :
Property : Length




========= End of Powershell: =========

HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1004\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1008\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{298884b0-664e-11eb-885e-806e6f6e6963} => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{DD80C0E5-FC8E-4BF2-8B12-09D8D712842E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DD80C0E5-FC8E-4BF2-8B12-09D8D712842E}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Jaroslak_W10 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Uninstaller_SkipUac_Jaroslak_W10" => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\avgbdisk => removed successfully
avgbdisk => service removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\igfx => removed successfully
igfx => service removed successfully
C:\Users\Jaroslak W10\AppData\LocalLow\IObit => moved successfully
C:\Users\Jaroslak W10\AppData\Roaming\IObit => moved successfully
C:\ProgramData\IObit => moved successfully
C:\Program Files (x86)\IObit => moved successfully
C:\Users\jarok\AppData\Roaming\IObit => moved successfully
C:\Users\kosma\AppData\LocalLow\IObit => moved successfully
C:\Users\kosma\AppData\Roaming\IObit => moved successfully
HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001_Classes\CLSID\{202FE802-9A74-4C02-4FE0-2565E70D9D38} => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-2775533619-830361710-3132715996-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32\\IObit Malware Fighter" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\IObit Malware Fighter" => not found
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 1310720 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 117659686 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 543376899 B
Windows/system/drivers => 8868861 B
Edge => 0 B
Firefox => 810753225 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 36526 B
NetworkService => 10033246 B
Jaroslak W10 => 189881386 B
jarok => 190025270 B
kosma => 190100204 B

RecycleBin => 3078740 B
EmptyTemp: => 1.9 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 20:33:33 ====
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#11 Příspěvek od Conder »

OK. Pretrvava este problem s chybovou hlaskou programu APP Center (Gigabyte)? Co sa tyka AMD ovladacov, aka je v PC graficka karta? Funguje automaticky instalator AMD ovladacov dostupny na https://www.amd.com/en/support (tlacitko Download Now)?
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#12 Příspěvek od jaroslak »

Podle počátku naší konverzace odhaduji, že ta hláška o APP centru se objevila jednou asi kolem 12.10., a pak už ne, až dnes - viz níže. V příloze jsou výstřižky těchto hlášek VýstřižekAPP.png a VýstřižekApfail.png.
Grafická karta je Aorus Radeon RX580 (Gigabyte).
Druhý problém (viz Výstřižek.png) se vyvolá z kontextového menu na ploše, na němž je AMD Radeon Software. Než jsem začal tuto odpověď psát, chyba přetrvávala. Zkusil jsem jsem znovu z podpory AMD nainstalovat ovladače a to se povedlo, takže tento problém se vyřešil. (Musím ale podotknout, že tento postup jsem už dříve dělal, ale později se to vrátilo zase ke stejné chybě). Nicméně teď to funguje. ALE...
... po restartu se vrátilo chybové hlášení, jak píšu v první větě. Tak nevím, co z toho vzejde.
Vystrizky.zip
(37.13 KiB) Staženo 81 x
k8k

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: APP centrum

#13 Příspěvek od Conder »

Co sa tyka chyby AMD ovladacov, skus najprv tento fixlist:
:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN
    DeleteValue: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN|DriverVersion
    Reboot:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah skopiruj a vloz do dalsej odpovede
Potom skus znovu spustit instalator AMD ovladacov.

Co sa tyka tych chybovych hlasok Gigabyte App Center, to vyzera na chybu/bug v samotnom programe. Mozes skusit program Gigabyte App Center kompletne odinstalovat (navod napr. tu), restartovat PC, a znovu stiahnut z webu Gigabyte a nainstalovat: https://www.gigabyte.com/Support/Utility
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#14 Příspěvek od jaroslak »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 20-10-2021
Ran by Jaroslak W10 (26-10-2021 13:48:40) Run:3
Running from C:\Users\Jaroslak W10\OneDrive\Plocha
Loaded Profiles: Jaroslak W10
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
ExportKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN
DeleteValue: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN|DriverVersion
Reboot:
End
*****************

Processes closed successfully.
================== ExportKey: ===================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN]
"PreloadDelay"="300"
"6CD6F123-9AE3-4A7D-A182-D90051B6B327"="1"
"CNVersion"="21.20.25.01"
"DriverVersion"="27.20.22025.1006"
"InstallDir"="C:\Program Files\AMD\CNext\CNext\"
"Benchmark"="false"
"UnloadDelay"="300"
"MemorySizeTreshold"="200"
"color_mapping_runtime_component_NA"="true"
"CollectGIData"="0"
"InitDelay"="20"
"CNBrandingInstallDir"="C:\Program Files\AMD\CNext\CNBranding\"
"Adrenalin"="True"
"OpenVRDir"="C:\Program Files\AMD\\WVR\OpenVR\bin"
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\ANALYTICS]
"AUEPUrl"="http://www.amd.com/en/corporate/amd-user-experience"
"AnalyticsUploadDays"="7"
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Performance]
"RecordOutputPath"=""
"HideMetricswhileRecordingMetrics"="1"
"MetricsUIStyle"="1"
"ShowMetricsOnDVRRecording"="1"
"RecordFPS"="1"
"RecordGPUUsage"="1"
"RecordGPUSystemClocks"="1"
"RecordGPUMemoryClocks"="1"
"RecordGPUTemperature"="1"
"RecordGPUPower"="1"
"RecordGPUFanSpeed"="1"
"RecordCPUUsage"="1"
"RecordGPUVRAM"="1"
"RecordSystemRAM"="1"
"RecordInterval"="2"
"RecordGPUUsage_0"="1"
"RecordGPUSystemClocks_0"="1"
"RecordGPUMemoryClocks_0"="1"
"RecordGPUTemperature_0"="1"
"RecordGPUHotspotTemperature_0"="1"
"RecordGPUPower_0"="1"
"RecordGPUFanSpeed_0"="1"
"RecordGPUVRAM_0"="1"
"RecordGPUUsage_1"="1"
"RecordGPUSystemClocks_1"="1"
"RecordGPUMemoryClocks_1"="1"
"RecordGPUTemperature_1"="1"
"RecordGPUHotspotTemperature_1"="1"
"RecordGPUPower_1"="1"
"RecordGPUFanSpeed_1"="1"
"RecordGPUVRAM_1"="1"
"RecordCPUFrequency"="1"
"RecordCPUVoltage"="1"
"RecordCPUPower"="1"
"RecordCPUTemperature"="1"
"RecordCPUCurrentEDC"="1"
"RecordCPUCurrentTDC"="1"
"RecordSmartShift"="1"
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Skins]
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Skins\Blue]
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Skins\Default]
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Skins\Red]
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\Skins\Yellow]
[HKLM\SOFTWARE\AMD\CN\SupportedLanguages]
"en_US"="English"
"cs"="Ceština"
"da_DK"="Dansk"
"de"="Deutsch"
"el_GR"="????????"
"es_ES"="Español"
"fi_FI"="Suomi"
"fr_FR"="Français"
"hu_HU"="Magyar"
"it_IT"="Italiano"
"ja"="???"
"ko_KR"="???"
"nl_NL"="Nederlands"
"no"="Norsk"
"pl"="Polski"
"pt_BR"="Português"
"ru_RU"="???????"
"sv_SE"="Svenska"
"th"="???"
"tr_TR"="Türkçe"
"zh_CN"="??(??)"
"zh_TW"="??(??)"

=== End of ExportKey ===
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AMD\CN\\DriverVersion" => removed successfully


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 13:48:40 ====
k8k

jaroslak
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 30 bře 2006 12:46

Re: APP centrum

#15 Příspěvek od jaroslak »

APP Centrum vykazuje chybu i po reinstalaci.
Při odinstalaci se zobrazil dotaz, zda mám odstranit i ostatní utility (SIV, EasyTune, ...). Dal jsem souhlas; potom začala probíhat odinstalace, ale následně se odinstalace zacyklila v kroku "Program ProcMgmt přestal pracovat". Musel jsem odinstalaci přerušit a restartovat PC. Pak jsem zjistil, že v seznamu aplikací už není APP Centrum, ale přetrvává tam APP Instaler od Microsoftu. Následně jsem stáhl instalaci z tvého odkazu a APP znovu nainstaloval. Po restartu se chyba objevuje znovu.
Tak si myslím, že mám programy trochu rozházené po discích, tak jestli nepřetrvává nějaký záznam v registru. Nechtělo by to po odinstalaci nový log z FRST?
k8k

Odpovědět