Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
SnejQsoft
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2007 20:08
Kontaktovat uživatele:

Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#1 Příspěvek od SnejQsoft »

Dobrý den,
rád bych poprosil o kntrolu logu. PC se mi při hře nepravidelně vypíná. Nezdá se mi, že by to bylo přehříváním a asi před měsícem jsem to čistil od prachu i vevnitř....

V příloze posílám logy z FRST a HJT.

Předem moc děkuji :thumbsup:
Přílohy
scany.zip
(34.89 KiB) Staženo 54 x
Obrázek

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118253
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
V těchto případech je to častěji hw problém. Nicméně zkusíme PC vyčistit. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

SnejQsoft
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2007 20:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#3 Příspěvek od SnejQsoft »

Dobrý den,
děkuji za radu. Tak snad s něco vyčistilo, děkuji.

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.5.0
# -------------------------------
# Build: 05-25-2020
# Database: 2020-05-26.2 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 05-31-2020
# Duration: 00:00:03
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 33
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

Deleted C:\Program Files (x86)\Seznam.cz
Deleted C:\Users\SnejQ\AppData\Roaming\DriverAgentPlus
Deleted C:\Users\SnejQ\AppData\Roaming\Seznam.cz

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

Deleted HKCU\Software\Conduit
Deleted HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|cz.seznam.software.szndesktop
Deleted HKCU\Software\PRODUCTSETUP
Deleted HKCU\Software\Seznam.cz
Deleted HKCU\Software\csastats
Deleted HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|seznam-listicka-distribuce
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\CCSDK
Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\ProgramData\LENOVO\CCSDK
Deleted Preinstalled.LenovoCCSDK Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{67827BB6-4B05-6181-921A-E49FC484E859}
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\ProgramData\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Users\SnejQ\AppData\Local\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\System32\Tasks\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Lenovo Dependency Package_is1
Deleted Preinstalled.LenovoPhotoMaster Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|PhotoMasterImportAgent
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\REACHIT
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Folder C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\LENOVO\REACHIT
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Folder C:\Users\SnejQ\AppData\Local\LENOVO\REACHIT
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{2B3256D4-49AA-11D1-8429-0050AE509033}
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved|{2B3256D4-49AA-11D1-8429-0050AE509033}
Deleted Preinstalled.LenovoREACHit Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{4532E4C5-C84D-4040-A044-ECFCC5C6995B}
Deleted Preinstalled.LenovoSHAREit Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\SHAREIT
Deleted Preinstalled.LenovoSHAREit Folder C:\Users\SnejQ\AppData\Local\LENOVO\SHAREIT
Deleted Preinstalled.LenovoSHAREit Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{430BD134-576D-4E75-87CD-0F5C6221A82B}
Deleted Preinstalled.LenovoSHAREit Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\SHAREit_is1
Deleted Preinstalled.LenovoSolutionCenter Folder C:\Program Files\LENOVO\LENOVO SOLUTION CENTER
Deleted Preinstalled.LenovoSolutionCenter Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{558E50EE-5E2D-479A-A455-8A826191583B}
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|LenovoUtility
Deleted Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|LenovoUtility


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [4549 octets] - [31/05/2020 09:21:26]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
Obrázek

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118253
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#4 Příspěvek od Rudy »

Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

SnejQsoft
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: 25 bře 2007 20:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#5 Příspěvek od SnejQsoft »

OK, posílám v příloze.
logy.zip
(31.81 KiB) Staženo 70 x
Obrázek

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118253
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu - PC se vypíná při zátěži

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001\...\MountPoints2: {8dac3966-a8fd-11e8-af4b-54ee759e7a30} - "I:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001\...\MountPoints2: {9ac7630d-0580-11ea-af72-54ee759e7a30} - "J:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001\...\MountPoints2: {9ac763f2-0580-11ea-af72-54ee759e7a30} - "J:\HiSuiteDownLoader.exe"
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {1F14706C-5CBC-40A7-B943-8DBF2DB558A2} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\0cf0124b-65bd-4f00-b683-c91bc70917b3 -> No File <==== ATTENTION
Task: {28D06DD0-4F63-48AD-B545-42C05FD0194F} - System32\Tasks\{FBCB72B9-E7B1-40EA-A1F7-7CD902D22DBD} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Assassin's Creed II\AssassinsCreedII.exe" -d "C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Assassin's Creed II"
Task: {3D8C8FF1-BE3F-47E5-BE1F-EF0A12FB50A7} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\f8377f21-4145-4174-be86-96b146bb826a -> No File <==== ATTENTION
Task: {502341FF-A71E-4697-B8D6-8900261180DE} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> No File <==== ATTENTION
Task: {56795175-B014-4497-8A78-30F88E70ABF5} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {99D6D515-9616-4CC9-8EE4-FD7DFAF34C79} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\77899ac4-9dbb-4a2b-8146-d91dd3ab523d -> No File <==== ATTENTION
Task: {9E7AA67A-5D62-4243-A2D0-CBE3EBCDEB71} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\4f44a6b7-7dce-4f1e-9b83-fdedb98a5fa8 -> No File <==== ATTENTION
Task: {AECD355E-9558-4748-943F-DA8740019033} - System32\Tasks\{3736D42E-35ED-47D2-BD5C-E0953C3A9D57} => C:\WINDOWS\system32\pcalua.exe -a "D:\Warcraft III\Frozen Throne.exe" -d "D:\Warcraft III"
Task: {EA30B6DC-B905-4AB4-B5C6-D1BE8A26D320} - System32\Tasks\DefenderUpdate => c:\windows\lsass.exe <==== ATTENTION
Task: {EDCE72B0-8320-4305-8D73-9AB971B934B9} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> No File <==== ATTENTION
Task: {F1B626E4-5A67-4B04-98C7-D0EBC4EB3DCA} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> No File <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Secondary Start Pages = hxxp://mystart.lenovo.com
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001 -> DefaultScope {3FBE490D-6D0C-4F64-AF4F-0920D16A0551} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2535104074-2805541861-1108262570-1001 -> {3FBE490D-6D0C-4F64-AF4F-0920D16A0551} URL =
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{FBCB72B9-E7B1-40EA-A1F7-7CD902D22DBD}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{E33C8878-9CFC-4C6A-BE6D-C062506FF60E}
C:\WINDOWS\system32\Tasks\{3736D42E-35ED-47D2-BD5C-E0953C3A9D57}
ContextMenuHandlers1: [SHAREit.FileContextMenuExt] -> {430BD134-576D-4E75-87CD-0F5C6221A82B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [SHAREit.FileContextMenuExt] -> {430BD134-576D-4E75-87CD-0F5C6221A82B} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
FirewallRules: [UDP Query User{0A86AA02-125D-4002-8CAF-1BD3845850AC}C:\program files (x86)\lenovo\shareit\shareit.exe] => (Block) C:\program files (x86)\lenovo\shareit\shareit.exe => No File
FirewallRules: [TCP Query User{8225E9DE-4382-4A1E-9F1D-F850F92A7DFB}C:\program files (x86)\lenovo\shareit\shareit.exe] => (Block) C:\program files (x86)\lenovo\shareit\shareit.exe => No File
FirewallRules: [{93B0F301-9D25-4C5C-A4B6-3154AB6D6F42}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File
FirewallRules: [{003E95C8-FA66-4D8D-A987-E4CA31B4757D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\SnejQ\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět