Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#1 Příspěvek od djmirente »

Dobrý deň

Poprosím o kotrolu logu FRST, ktorý prikladám v .rar v prílohe
Často sa stáva že pri otváraní .pdf alebo pri tlači zamrzne acrobat reader, rovnako som mal problém pri piratskej verzii MSO, ktorú som už odstránil a kúpil legal verziu.

Ďakujem za pomoc
Přílohy
logy.rar
(32.54 KiB) Staženo 26 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Sousťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#3 Příspěvek od djmirente »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.0.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2022
# Database: 2022-10-10.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Scan
# -------------------------------
# Start: 04-16-2023
# Duration: 00:00:09
# OS: Windows 10 (Build 19045.2846)
# Scanned: 32091
# Detected: 39


***** [ Services ] *****

No malicious services found.

***** [ Folders ] *****

PUP.Optional.Legacy C:\Program Files (x86)\freestar
PUP.Optional.OutbytePCRepair C:\Windows\System32\Tasks\Outbyte

***** [ Files ] *****

No malicious files found.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs found.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI found.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts found.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks found.

***** [ Registry ] *****

PUP.Optional.Legacy HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|Web Companion
PUP.Optional.WebCompanion HKCU\Software\Lavasoft\Web Companion
PUP.Optional.WebCompanion HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com
PUP.Optional.WebCompanion HKLM\Software\Wow6432Node\Lavasoft\Web Companion
PUP.Optional.WebCompanion HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com
PUP.Optional.WebCompanion HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\webcompanion.com

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries found.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs found.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries found.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs found.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries found.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Preinstalled.CyberLinkShellExtension Registry HKLM\Software\Classes\CLSID\{3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2}
Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\CCSDK
Preinstalled.LenovoCCSDK Folder C:\ProgramData\LENOVO\CCSDK
Preinstalled.LenovoCCSDK Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Classes\CLSID\{67827BB6-4B05-6181-921A-E49FC484E859}
Preinstalled.LenovoExperienceImprovement Folder C:\Program Files\LENOVO\EXPERIENCEIMPROVEMENT
Preinstalled.LenovoExperienceImprovement Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\LenovoExperienceImprovement
Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\ProgramData\LENOVO\IMCONTROLLER
Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\LENOVO\IMCONTROLLER
Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\LENOVO\IMCONTROLLER
Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\System32\Tasks\LENOVO\IMCONTROLLER
Preinstalled.LenovoIMController Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Lenovo Dependency Package_is1
Preinstalled.LenovoPower2Go Folder C:\Program Files (x86)\LENOVO\POWER2GO
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLMLServer_For_P2G8
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run32|CLVirtualDrive
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLMLServer_For_P2G8
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|CLVirtualDrive
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Preinstalled.LenovoPower2Go Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2A87D48D-3FDF-41fd-97CD-A1E370EFFFE2}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5002978C-CE52-4868-8584-BC3614914C1F}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\PDVDServ12 Task
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\InstallShield_{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B46BEA36-0B71-4A4E-AE41-87241643FA0A}
Preinstalled.LenovoPowerDVD Task C:\Windows\System32\Tasks\PDVDSERV12 TASK
Preinstalled.LenovoQuickOptimizer Folder C:\Program Files\LENOVO\QUICKOPTIMIZER
Preinstalled.LenovoQuickOptimizer Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{8D2C871B-1B9F-45AC-9C43-2BB18089CDFA}
Preinstalled.LenovoServiceBridge Folder C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\PROGRAMS\LENOVO\LENOVO SERVICE BRIDGE
Preinstalled.LenovoServiceBridge Registry HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{2C74547D-EF88-47F4-85F5-BE46A31E26B7}_is1
Preinstalled.LenovoSolutionCenter Folder C:\Program Files\LENOVO\LENOVO SOLUTION CENTER
Preinstalled.LenovoSolutionCenter Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C1FC707B-AE6B-4DC4-89A5-6628A01F8103}
Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StartupApproved\Run|LenovoUtility
Preinstalled.LenovoUtility Registry HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|LenovoUtility


AdwCleaner[S00].txt - [1979 octets] - [08/01/2019 18:27:05]
AdwCleaner[C00].txt - [2017 octets] - [08/01/2019 18:27:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[S01].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#4 Příspěvek od Rudy »

Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#5 Příspěvek od djmirente »

Pripájam v prílohe
Přílohy
logy2.rar
(32.66 KiB) Staženo 27 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#6 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {205e991d-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {205e9ae0-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {95e14569-59ec-11ec-9c95-507b9d5f1eed} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {9d26404f-8985-11eb-9c7e-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {3E43C2C4-033B-4352-B322-D8E02E6C4C73} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-06-09] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {8C17F1CD-3400-4D0B-9398-C277885AEF83} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1604568221 => C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (No File)
Task: {C0ECB352-AFAF-4906-98E2-DCC6EA149F44} - System32\Tasks\Lenovo\Vantage\Schedule\VantageTelemetryAddinTask => C:\Program Files (x86)\Lenovo\VantageService\3.6.15.0\ScheduleEventAction.exe VantageTelemetryAddinTask (No File)
Task: {FAAD8BFC-DB70-4714-9345-5BAF5D5EC134} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-06-09] (Google LLC -> Google LLC)
Edge Extension: (No Name) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [not found]
Edge Extension: (No Name) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [not found]
Edge Extension: (No Name) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [not found]
Edge Extension: (No Name) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [not found]
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> DefaultScope {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#7 Příspěvek od djmirente »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 14-04-2023
Ran by Miroslav Šušovica (16-04-2023 15:40:56) Run:2
Running from C:\Users\Miroslav Šušovica\Desktop
Loaded Profiles: Miroslav Šušovica
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {205e991d-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {205e9ae0-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {95e14569-59ec-11ec-9c95-507b9d5f1eed} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\...\MountPoints2: {9d26404f-8985-11eb-9c7e-a434d9469753} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {3E43C2C4-033B-4352-B322-D8E02E6C4C73} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-06-09] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {8C17F1CD-3400-4D0B-9398-C277885AEF83} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1604568221 => C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (No File)
Task: {C0ECB352-AFAF-4906-98E2-DCC6EA149F44} - System32\Tasks\Lenovo\Vantage\Schedule\VantageTelemetryAddinTask => C:\Program Files (x86)\Lenovo\VantageService\3.6.15.0\ScheduleEventAction.exe VantageTelemetryAddinTask (No File)
Task: {FAAD8BFC-DB70-4714-9345-5BAF5D5EC134} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156104 2020-06-09] (Google LLC -> Google LLC)
Edge Extension: (No Name) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [not found]
Edge Extension: (No Name) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [not found]
Edge Extension: (No Name) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [not found]
Edge Extension: (No Name) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [not found]
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> DefaultScope {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001 -> {A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} URL =

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{205e991d-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{205e9ae0-018a-11eb-9c6c-a434d9469753} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{95e14569-59ec-11ec-9c95-507b9d5f1eed} => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{9d26404f-8985-11eb-9c7e-a434d9469753} => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{3E43C2C4-033B-4352-B322-D8E02E6C4C73}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3E43C2C4-033B-4352-B322-D8E02E6C4C73}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{8C17F1CD-3400-4D0B-9398-C277885AEF83}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8C17F1CD-3400-4D0B-9398-C277885AEF83}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1604568221 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1604568221" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C0ECB352-AFAF-4906-98E2-DCC6EA149F44}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C0ECB352-AFAF-4906-98E2-DCC6EA149F44}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Lenovo\Vantage\Schedule\VantageTelemetryAddinTask => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\Vantage\Schedule\VantageTelemetryAddinTask" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{FAAD8BFC-DB70-4714-9345-5BAF5D5EC134}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FAAD8BFC-DB70-4714-9345-5BAF5D5EC134}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => removed successfully
HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\ExtensionsStore\datastore\Config\PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
C:\Users\Miroslav Šušovica\AppData\Local\SQ.RemoverDelete.bat => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-4254272432-1314880526-15813765-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{A9C35B68-45D5-4E74-955D-170D3FEF8EBE} => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10724295 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 287585358 B
Windows/system/drivers => 104481284 B
Edge => 8192 B
Chrome => 957563238 B
Brave => 109275356 B
Firefox => 1095980721 B
Opera => 4928976 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 35620 B
NetworkService => 872408 B
Miroslav Šušovica => 2426168346 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 4.7 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 15:47:08 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#8 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala změna k lepšímu?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#9 Příspěvek od djmirente »

ďakujem

uvidím asi časom či to je lepšie, ale skúsil som otvoriť dokument v adobe a skúsil som ho dať vytlačiť a aj tak to zamrzlo a trvalo dosť dlho, viem, že vo všeobecnosti to trvá .pdf súborom ale toto sa mi vidí byť až príliš dlho :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#10 Příspěvek od Rudy »

Ještě můžete zkusit defragmentovat disk.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#11 Příspěvek od djmirente »

c:\ je defragmentovaný automaticky ale dal som ho teraz a rovnako aj D:\ a nepomohlo to

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#12 Příspěvek od Rudy »

Tak ještě defragmentujte registry pomocí: https://www.instaluj.cz/free-registry-defrag .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#13 Příspěvek od djmirente »

Parádna aplikácia neostalo mi nič všetko vymazalo súbory z plochy, všetky nastavenia atď :lol:
Ani len bod obnovy nič nezostalo :roll:

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#14 Příspěvek od Rudy »

To se ještě nestalo. Ta aplikace přece defragmentuje registry a nic jiného. :(
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

djmirente
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 119
Registrován: 27 dub 2009 13:38

Re: prosím o kontrolu (zamrza acrobat reader, občas office)

#15 Příspěvek od djmirente »

No a teda co sa vlastne stalo: zistil som ze vlastne Windows sa nevedel prihlásiť do konta tak vytvorilo aké si záložné konto cez safe mode sa mi podarilo dostať do môjho konta kde po googleni som zistil ako to obnoviť. Tak reku super reštartol som PC a už ma nechcelo pustiť do normálneho módu tak reku idem naspäť do safe módu a aby toho nebolo málo tak zázrakom prestalo fungovať heslo v safe mode do môjho konta a teda už som sa nedostal nikde tak akurát reinstalujem Windows... Porazí ma 😂

Odpovědět