Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o pomoc

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Prosím o pomoc

#1 Příspěvek od saly.m »

Dobrý den (ahoj),

2 dny mě trápí nějáká potvora a nemůžu se jí zbavit - firefox (a vlastně všechny prohlížeče - Chrome, IE) mě několikrát do hodiny přesměrovávají na nějáké reklamní stránky - občas to zachytí Malwarebytes, ale občas ne... přikládám log z RSIT a prosím o pomoc


info.txt logfile of random's system information tool 1.10 2016-10-10 19:24:20

======MBR======

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

======Uninstall list======

Adobe Flash Player 23 NPAPI-->C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_23_0_0_162_Plugin.exe -maintain plugin
Adobe Reader X - Czech-->MsiExec.exe /I{AC76BA86-7AD7-1029-7B44-AA0000000001}
Aktualizace NVIDIA 15.3.33-->"C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.EXE" "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\installer.{7C2FEAD6-351F-4B50-9713-28DC89F9B3DE}\NVI2.DLL",UninstallPackage Display.Update
ALPS Touch Pad Driver-->C:\Program Files\Apoint2K\Uninstap.exe ADDREMOVE
BS.Player FREE-->"C:\Program Files (x86)\Webteh\BSPlayer\uninstall.exe"
EPSON Scan-->C:\Program Files (x86)\epson\escndv\setup\setup.exe /r
Google Chrome-->"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\53.0.2785.143\Installer\setup.exe" --uninstall --multi-install --chrome --system-level --verbose-logging
Google Update Helper-->MsiExec.exe /I{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}
IrfanView (remove only)-->C:\Program Files (x86)\IrfanView\iv_uninstall.exe
K-Lite Codec Pack 10.0.5 Full-->"C:\Program Files (x86)\K-Lite Codec Pack\unins000.exe"
Malwarebytes Anti-Malware verze 2.2.1.1043-->"C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\unins000.exe"
McAfee Security Scan Plus-->"C:\Program Files\McAfee Security Scan\uninstall.exe"
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile CSY Language Pack-->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\SetupCache\ClientLP\Setup.exe /repair /x86 /x64 /lcid 1029 /parameterfolder ClientLP
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile CSY Language Pack-->MsiExec.exe /X{790E02A1-145A-3843-8C13-A4F41C9B48B7}
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile-->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\SetupCache\Client\Setup.exe /repair /x86 /x64 /parameterfolder Client
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile-->MsiExec.exe /X{F5B09CFD-F0B2-36AF-8DF4-1DF6B63FC7B4}
Microsoft Access MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0015-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft DCF MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0090-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Excel MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0016-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Groove MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00BA-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft InfoPath MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0044-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Lync MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-012B-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office 2013 Professional Plus-->"C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE15\Office Setup Controller\setup.exe" /uninstall PROPLUS /dll OSETUP.DLL
Microsoft Office 32-bit Components 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00C1-0000-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Korrekturhilfen 2013 - Deutsch-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0407-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Nyelvi ellenőrző eszközök 2013 – magyar-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-040E-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office OSM MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00E1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office OSM UX MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00E2-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Professional Plus 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0011-0000-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Proofing (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-002C-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Proofing Tools 2013 - English-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0409-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Shared 32-bit MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00C1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Office Shared MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-006E-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft OneNote MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-00A1-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Outlook MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-001A-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft PowerPoint MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0018-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Publisher MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-0019-041B-1000-0000000FF1CE}
Microsoft Security Client-->MsiExec.exe /X{9D046B26-7978-47CD-91E6-AC3C1DFBC3D0}
Microsoft Security Essentials-->C:\Program Files\Microsoft Security Client\Setup.exe /x
Microsoft Word MUI (Slovak) 2013-->MsiExec.exe /X{90150000-001B-041B-1000-0000000FF1CE}
Mozilla Firefox 49.0.1 (x86 cs)-->"C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\uninstall\helper.exe"
Mozilla Maintenance Service-->"C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\uninstall.exe"
Nástroje kontroly pravopisu pro Microsoft Office 2013 – čeština-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-0405-1000-0000000FF1CE}
Nástroje korektúry balíka Microsoft Office 2013 - slovenčina-->MsiExec.exe /X{90150000-001F-041B-1000-0000000FF1CE}
NVIDIA Ovladače grafiky 340.52-->"C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.EXE" "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\installer.{7C2FEAD6-351F-4B50-9713-28DC89F9B3DE}\NVI2.DLL",UninstallPackage Display.Driver
Odinstalace tiskárny EPSON SX235 Series-->C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IINSHLE.EXE /R /APD /P:"EPSON SX235 Series"
Realtek High Definition Audio Driver-->C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtlUpd64.exe -r -m -nrg2709
Skype™ 7.28-->MsiExec.exe /X{FC965A47-4839-40CA-B618-18F486F042C6}
Synaptics Pointing Device Driver-->rundll32.exe "%ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynISDLL.dll",standAloneUninstall

======Hosts File======



0.0.0.1 mssplus.mcafee.com

======System event log======

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Cryptographic Services byl změněn na: stopped
Record Number: 5
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.262212-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Windows Modules Installer byl změněn na: stopped
Record Number: 4
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.168612-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Software Protection byl změněn na: stopped
Record Number: 3
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.059412-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Windows Event Log byl změněn na: stopped
Record Number: 2
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051424.012612-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 7036
Message: Stav služby Volume Shadow Copy byl změněn na: stopped
Record Number: 1
Source Name: Service Control Manager
Time Written: 20090714051423.934612-000
Event Type: Informace
User:

=====Application event log=====

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 1001
Message: Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: PCI\VEN_10DE&DEV_0405&SUBSYS_01461025&REV_A1
P3:
P4:
P5:
P6:
P7:
P8:
P9:
P10:

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_4297bed533a6ef156dffda989433af10f0bd5895_cab_056eaca3

Symbol analýzy:
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: b97b934b-8c7d-11e6-828e-dcfc779d541e
Stav hlášení: 4
Record Number: 5
Source Name: Windows Error Reporting
Time Written: 20161007110350.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 5617
Message: Windows Management Instrumentation Service subsystems initialized successfully
Record Number: 4
Source Name: Microsoft-Windows-WMI
Time Written: 20161007110210.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 5615
Message: Windows Management Instrumentation Service started sucessfully
Record Number: 3
Source Name: Microsoft-Windows-WMI
Time Written: 20161007110205.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4625
Message: Subsystém EventSystem zabraňuje vytváření duplicitních záznamů v protokolu událostí po dobu 86400 sekund. Tuto dobu lze změnit pomocí hodnoty REG_DWORD s názvem SuppressDuplicateDuration v následujícím klíči registru: HKLM\Software\Microsoft\EventSystem\EventLog.
Record Number: 2
Source Name: Microsoft-Windows-EventSystem
Time Written: 20161007110201.000000-000
Event Type: Informace
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 1531
Message: Služba Profil uživatele byla úspěšně spuštěna.


Record Number: 1
Source Name: Microsoft-Windows-User Profiles Service
Time Written: 20161007110200.569312-000
Event Type: Informace
User: NT AUTHORITY\SYSTEM

=====Security event log=====

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4672
Message: Novému přihlášení byla přiřazena zvláštní oprávnění.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7

Oprávnění: SeAssignPrimaryTokenPrivilege
SeTcbPrivilege
SeSecurityPrivilege
SeTakeOwnershipPrivilege
SeLoadDriverPrivilege
SeBackupPrivilege
SeRestorePrivilege
SeDebugPrivilege
SeAuditPrivilege
SeSystemEnvironmentPrivilege
SeImpersonatePrivilege
Record Number: 5
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110146.466887-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4624
Message: Účet byl úspěšně přihlášen.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: 37L4247E29-32$
Doména účtu: WORKGROUP
ID přihlášení: 0x3e7

Typ přihlášení: 5

Nové přihlášení:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7
GUID přihlášení: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Informace o procesu:
ID procesu: 0x1b8
Název procesu: C:\Windows\System32\services.exe

Informace o síti:
Název pracovní stanice:
Adresa zdrojové sítě -
Zdrojový port: -

Podrobné informace o ověření:
Proces přihlášení: Advapi
Balíček ověření: Negotiate
Přenosové služby: -
Název balíčku (pouze NTLM): -
Délka klíče: 0

Tato událost je generována po vytvoření relace přihlášení. Je generována v počítači, ke kterému byl získán přístup.

Pole s předmětem označují účet v místním systému, který požadoval přihlášení. Jedná se nejčastěji o službu, například službu serveru nebo místní proces, například Winlogon.exe nebo Services.exe.

Pole Typ přihlášení označuje, k jakému typu přihlášení došlo. Nejběžnější typy jsou 2 (interaktivní) a 3 (síť).

Pole Nové přihlášení označují účet, pro který bylo nové přihlášení vytvořeno, tj. účet, který byl přihlášen.

Pole Síť označují původ požadavku na vzdálené přihlášení. Název pracovní stanice není vždy k dispozici a v některých případech může být toto pole prázdné.

Pole s informacemi o ověření poskytují podrobné informace o tomto konkrétním požadavku na přihlášení.
- GUID přihlášení je jednoznačný identifikátor, který je možné použít ke spojení této události s událostí KDC.
- Přenosové služby označují, které pomocné služby se podílely na tomto požadavku na přihlášení.
- Název balíčku označuje, který dílčí protokol z protokolů NTLM byl použit.
- Délka klíče označuje délku generovaného klíče relace. Tato hodnota bude 0, pokud nebyl požadován žádný klíč relace.
Record Number: 4
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110146.466887-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4902
Message: Tabulka zásad auditu pro jednotlivé uživatele byla vytvořena.

Počet prvků: 0
ID zásady: 0x31b6a
Record Number: 3
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110140.538877-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4624
Message: Účet byl úspěšně přihlášen.

Předmět:
ID zabezpečení: S-1-0-0
Název účtu: -
Doména účtu: -
ID přihlášení: 0x0

Typ přihlášení: 0

Nové přihlášení:
ID zabezpečení: S-1-5-18
Název účtu: SYSTEM
Doména účtu: NT AUTHORITY
ID přihlášení: 0x3e7
GUID přihlášení: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}

Informace o procesu:
ID procesu: 0x4
Název procesu:

Informace o síti:
Název pracovní stanice: -
Adresa zdrojové sítě -
Zdrojový port: -

Podrobné informace o ověření:
Proces přihlášení: -
Balíček ověření: -
Přenosové služby: -
Název balíčku (pouze NTLM): -
Délka klíče: 0

Tato událost je generována po vytvoření relace přihlášení. Je generována v počítači, ke kterému byl získán přístup.

Pole s předmětem označují účet v místním systému, který požadoval přihlášení. Jedná se nejčastěji o službu, například službu serveru nebo místní proces, například Winlogon.exe nebo Services.exe.

Pole Typ přihlášení označuje, k jakému typu přihlášení došlo. Nejběžnější typy jsou 2 (interaktivní) a 3 (síť).

Pole Nové přihlášení označují účet, pro který bylo nové přihlášení vytvořeno, tj. účet, který byl přihlášen.

Pole Síť označují původ požadavku na vzdálené přihlášení. Název pracovní stanice není vždy k dispozici a v některých případech může být toto pole prázdné.

Pole s informacemi o ověření poskytují podrobné informace o tomto konkrétním požadavku na přihlášení.
- GUID přihlášení je jednoznačný identifikátor, který je možné použít ke spojení této události s událostí KDC.
- Přenosové služby označují, které pomocné služby se podílely na tomto požadavku na přihlášení.
- Název balíčku označuje, který dílčí protokol z protokolů NTLM byl použit.
- Délka klíče označuje délku generovaného klíče relace. Tato hodnota bude 0, pokud nebyl požadován žádný klíč relace.
Record Number: 2
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110137.606072-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

Computer Name: 37L4247E29-32
Event Code: 4608
Message: Spouští se systém Windows.

Tato událost je zaznamenána při spuštění procesu LSASS.EXE a inicializaci kontrolního podsystému.
Record Number: 1
Source Name: Microsoft-Windows-Security-Auditing
Time Written: 20161007110137.574872-000
Event Type: Úspěšný audit
User:

======Environment variables======

"ComSpec"=%SystemRoot%\system32\cmd.exe
"FP_NO_HOST_CHECK"=NO
"OS"=Windows_NT
"Path"=%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\Wbem;%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\
"PATHEXT"=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
"PROCESSOR_ARCHITECTURE"=AMD64
"TEMP"=%SystemRoot%\TEMP
"TMP"=%SystemRoot%\TEMP
"USERNAME"=SYSTEM
"windir"=%SystemRoot%
"PSModulePath"=%SystemRoot%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
"NUMBER_OF_PROCESSORS"=2
"PROCESSOR_LEVEL"=6
"PROCESSOR_IDENTIFIER"=Intel64 Family 6 Model 15 Stepping 13, GenuineIntel
"PROCESSOR_REVISION"=0f0d

-----------------EOF-----------------

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#2 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#3 Příspěvek od saly.m »

posílám FRST i Addition. Díky!
Přílohy
FRST a Addition.zip
posílám FRST i Addition. Díky!
(33.81 KiB) Staženo 41 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#4 Příspěvek od Rudy »

Teď spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan< a pak na >Clean<.
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#5 Příspěvek od saly.m »

# AdwCleaner v6.021 - Log soubor vytvořen 10/10/2016 na 21:16:29
# Aktualizováno dne 06/10/2016 z ToolsLib
# Databáze : 2016-10-07.1 [Server]
# Operační systém : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (X64)
# Uživatelské jméno : Acer - ACER-PC
# Beží od : C:\Users\Acer\Downloads\adwcleaner_6.021.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://toolslib.net/forum



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****

[-] Adresář smazán:C:\ProgramData\Webitar Production Inc
[#] Adresář nelze smazat:C:\ProgramData\Application Data\Webitar Production Inc


***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****

[-] Klíč smazán:HKU\S-1-5-21-2388350357-4213314581-1387184411-1000\Software\Conduit
[#] Klíč smazán po restartování:HKCU\Software\Conduit
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\Conduit
[-] Klíč smazán:HKLM\SOFTWARE\Webitar Production Inc.
[#] Klíč smazán po restartování:[x64] HKCU\Software\Conduit


***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1254 Bajtů] - [10/10/2016 21:16:29]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1688 Bajtů] - [10/10/2016 21:16:04]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1402 Bajtů] ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#6 Příspěvek od Rudy »

Dejte nový log FRST.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#7 Příspěvek od saly.m »

tady je
Přílohy
Addition a FRST.zip
(33.77 KiB) Staženo 40 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#8 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp

ResetHosts:
End
Uložte do C:\Users\Acer\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#9 Příspěvek od saly.m »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 09-10-2016
Ran by Acer (10-10-2016 21:40:38) Run:1
Running from C:\Users\Acer\Downloads
Loaded Profiles: Acer (Available Profiles: Acer)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp

ResetHosts:
End
*****************

C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => moved successfully
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => moved successfully

"C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" folder move:

Could not move "C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.

ResetHosts: => Error: No automatic fix found for this entry.

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 10-10-2016 21:42:48)

"C:\Users\Acer\AppData\Local\Temp" => Could not move

==== End of Fixlog 21:42:50 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#10 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#11 Příspěvek od saly.m »

Dlouho mě to nikam nepřesměrovalo, takže snad je ta havěť pryč ... Pokud se během zítřka něco objeví, dám vědět. Zatím děkuji, vypadá to nadějně!

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#12 Příspěvek od saly.m »

Tak je to mnohem lepší, ale pryč ta mrcha asi úplně není, dnes mě to přesměrovalo pouze dvakrát a to na stránky


https://www.liveadexchanger.com

a spartoo.com

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#13 Příspěvek od Rudy »

Proveďte ještě tyto skeny:

1. Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

saly.m
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 10 říj 2016 18:27

Re: Prosím o pomoc

#14 Příspěvek od saly.m »

zoek v příloze


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Acer (Administrator) on Łt 11.10.2016 at 20:57:05,44
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 11

Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bgjpfhpjcgdppjbgnpnjllokbmcdllig (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blmojkbhnkkphngknkmgccmlenfaelkd (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\olfeabkoenfaoljndfecamgilllcpiak (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVDAMRDW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\PY6E5M4O (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\TOGLT5JL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Acer\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\VSRYE3I2 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\KVDAMRDW (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\PY6E5M4O (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\TOGLT5JL (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\VSRYE3I2 (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on Łt 11.10.2016 at 21:00:39,69
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Přílohy
zoek-results.zip
(4.49 KiB) Staženo 42 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118275
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc

#15 Příspěvek od Rudy »

Změnilo se něco teď?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno